Alla inlägg den 7 mars 2014

Av Agnes - 7 mars 2014 23:45

Ännu en vecka som försvunnit alldeles för fort. Det känns inte som att jag fått särskilt mycket gjort, med exjobet eller något annat för den delen. Idag var jag och Sofia inne i stan för att leta födelsedagspresent till Veronika som tagit en liten paus från sitt exjobb och är uppe och hälsar på ett par veckor. Sen bjöd jag mer eller mindre in mig själv till en spelkväll hemma hos Sofia ikväll (mutade dock med budapeststubbe så jag tror det var okej). Testade äntligen spelet jag fick i julklapp av mamma och pappa, en lite udda version av TP när man även skulle gissa hur bra de andra spelarna var på frågorna. Det blev en riktigt bra kväll även om jag inte fick vinna en ända gång =) Tror Sofia var storvinnaren för kvällen med två segrar, Patrik knep en (efter att ha vunnit utslagningsfrågan mot mig... Jag missade en författarfråga eftersom min hjärna stog helt still, inte okej =/) och jag och Pelo fick vara lika mycket förlorare båda två.


En annan positiv sak från veckan, jag klarade mig helt utan träningsvärk från spinningen i söndags! Jag vet inte riktigt hur det gick till men kanske var mina ben för trötta för att orka protestera. Imorgon är det dags igen men då nöjer jag mig med en timme på cykeln och kollar på fem-milen från sängen. Sen blir det eventuellt firande av Veronika och om inte annat tjejkväll imorgon innan jag åker till Skellefteå på söndag där jag blir kvar ett par dagar. Alltså inga flottar eller andra spännande nyheter från min sida, får överlåta äventyren åt Ida istället.

Av Agnes - 7 mars 2014 20:58

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!! 


VI FICK EN FLOTTE TILL FORSRÄNNINGEN!! :D :D 


Efter en mycket dramatisk och utdragen lottning knep vi tillslut den näst sista platsen! Så på valborg kommer jag (och tre till) forsa ner för fyrisån på en hemmabyggd antagligen mycket vacker och extremt stabil flotte! Sjukt taggad! 


(det var det här ni skulle hålla tummarna för föresten)

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards