Alla inlägg den 3 april 2014

=)

Av Agnes - 3 april 2014 17:31

Nu var det länge sen jag hann skriva något, det är mycket på gång nu....


Skolan drog igång förra veckan, med full kraft. Läser 3 ganska tunga kurser nu fram till sommaren (mekanik 2, fluidmekanik och termodynamik) så det kommer vara väldigt mycket att göra på den fronten. Har försökt plugga så mycket jag kunnat nu i början, men jag ligger ändå efter redan nu.... 


Sen så händer det en hel massa roliga saker också! I lördags hade vi korridorssittning - väldigt lugn och trevlig tillställning (haha eller inte! Men jäkligt roligt hade vi i alla fall!). Sen börjar det verkligen märkas att valborg närmar sig! Nästa vecka är det rännarutbildning för oss som ska åka flotte och vi har börjat spåna på allvar gällande flottbygge och utklädnad (beställde hem lite grejer igår). Sen ska jag också vara volontär under forsrännnigsfestivalen som är veckan innan valborg så nästnästa vecka blir det volontärsutbildning. Jag ska dels stå i öltältet och tappa öl och sen så ska jag och en kompis också övernatta en natt i samma tält som nattvakter.


Jag ska på spex också! Har bokat in två stycken - dels det stora spexet för hela tekniska-naturvetenskapliga fakulteten den 25 april och dels ett nu på måndag på norrlands nation. Det sistnämnda verkar helt awesome - de beskriver det som en blandning av Robin Hood och Hair (musikalen alltså) - så det ser jag verkligen fram emot! 


Nu ska jag åka och träna, det har blivit dåligt på den fronten senaste veckan men idag hinner jag klämma in lite cirkelfys i alla fall! 



Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards