Alla inlägg den 29 april 2014

Av Agnes - 29 april 2014 09:21

Nu sitter jag på flygplatsen i Luleå och väntar på att få gå ombord på planet mot Uppsala och Ida. Det blev ett sista-minuten-beslut när jag i söndags kväll bestämde mig för att åka även om jag egentligen inte har tid... Blir däremot inte ett jättelångt besök då jag åker med mamma och pappa till Vretstorp imorgon och sen flyger tillbaka mot Luleå på fredag. Jag misstänker att jag inte kommer att få särskilt mycket gjort när jag är borta så jg kommer nog behöva helgen för att komma ikapp.


Det kom några snöflingor förut men nu verkar det ha återgått till att vara mulet så förhopningsvis ska det inte påverka flygtiden, jag brukar ju annars kunna ha lite otur med förseningar... Lite oroväckande dock att planet ännu inte är vid gaten men det är en halvtimme kvar till avgångstiden så det kanske är lugnt.


Jag vet att jag varit dålig på att skriva den senaste månaderna och jag vågar inte lova att jag kommer att bättra mig men jag ska försöka. Den senaste tiden har det inte hänt så mycket värt att skriva om, jag och Sofia var på STUKs barnkalas (vilket lät roligare än det var men gott vin och drinkar gjorde det till en ganska trevlig kväll ändå), vi har köpt biljetter till årets spex 17/5 så det är några veckor kvar och jag har hunnit med ett par grillkvällar. Pluggandet känns det dock som att det stått still en stund, har haft en dålig period och inte fått så mycket gjort som jag hade velat... Och det blir säkert bättre av att jag åker härifrån och ägnar de närmaste dagarna åt allt annat än plugg.

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards