Alla inlägg den 21 oktober 2014

Hej

Av Agnes - 21 oktober 2014 16:06

Uj vad jag har varit dålig här... Jag borde egentligen plugga just nu, men det här kanske räknas som godkänd prokrastinering! 


Jag är mitt inne i tenta-p nu, vilket för ovanlighetens skull känns väldigt odramatiskt. Jag har bara en enda tenta att plugga till och en väldans massa tid för att plugga till den. Det är dock lite farligt, tusan vad lat man kan bli när man inte har den vanliga panik/tidsstressen! Lite har jag fått gjort i alla fall, förhoppningsvis tillräckligt för att åtminstone klara tentan. Jag känner dock att jag skulle vilja lära mig mer då den här kursen känns både relativt intressant och nyttig. Fast jag vette tusan om jag kommer palla ...  


Jag har gjort en dum grej... Jag tränade i torsdags, körde ett TMI-pass på friskis. Som avslutning skulle vi göra vad-mördar-övningen, alltså den övningen jag gjorde för några månader sen som gjorde att jag inte kunde gå på flera dagar. Jag gjorde den igen, vilket var jävligt korkat. Den här gången tog jag det ändå lugnt då jag inte ville ha samma smärtsamma resultat som förra gången, men tydligen räckte det inte. I helgen har mina vader känts som stora, ilskna blåmärken och jag har gått lite som att jag har bajsat på mig... Jag tvingade mig dock igenom ett cirkelfyspass i söndags (aj) och sen lite fäktning igår, vilket faktiskt hjälpte väldigt mycket - nu är de i princip tillbaka till normalt igen! 


Annars har det inte hänt så mycket spännande de senaste dagarna, jag har mest varit i skolan och pluggat... men snart är det färdigt med det, tentan skrivs på torsdag kväll och sen har jag en heelt ledig helg att se fram emot. Och efter det drar jag till London! Jag och Max bokade en resa dit för typ en vecka sen (lite spontant sådär), så vi drar på måndag kväll och är borta till fredagen! Jag har aldrig varit i London, så det ska bli superkul! Vi har bokat in oss på två musikaler också, Les miserables och fantomen på operan, vilket jag ser sjukt mycket fram emot! 

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards