Alla inlägg den 20 november 2014

Av Agnes - 20 november 2014 21:48

Spenderat en förmiddag på Sundeby sjukhus. Tydligen var det dags för mig att ha ett teambesök, vilket jag undvikit i ett år eftersom jag inte tyckte det kändes nödvändigt (jag hade rätt). Att träffa sjukgymnast, arbetsterapeut, kurator och sjuksköterska, vardera besök skulle vara en timme, har inte känts särskilt lockande. Trots att jag tackat nej till teambesök varje gång någon frågat blev jag alltså inbokad på en tid och tänkte att det var väl lika bra att få det avklarat, om inte annat för att slippa få frågan om och om igen. Sagt och gjort, idag var det dags.


Jag tänker inte tråka ut er med en lång beskrivning av vad som hände, det räcker att säga att det inte gav mycket. Jag fick massa beröm för att jag inte röker, har bra värden, hittat hjälpmedel som fungerar (skosulor) och tränar blev även kallad en "solskenshistoria" vid flera tillfällen. Nu är jag trött på att säga orden "ja", "bra" och "tack", har nog fått en lätt överdos av dem.

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards