Direktlänk till inlägg 8 februari 2015

Rubrik saknas

Av Agnes - 8 februari 2015 20:39

Den här hade jag nästan glömt bort.... Det kanske är dags att ta upp lite bloggande igen (du också, Moa)


Just nu sitter jag i Max soffa och tittar på så ska det låta - för tillfället en väldigt slemmig version av Hooked on a feeling. Har haft en väldigt lugn och skön dag idag. Jag tänkte åka till skolan och plugga först men det slutade med att jag stannade här i Stockholm, men jag fick lite plugg gjort ändå! Vilket var välbehövligt då jag har tenta om mindre än två veckor plus lite laborationer och inlämningsuppgifter som måste bli färdiga den här veckan... men sånt löser sig alltid! 


Igår blev jag och Max lite panikigt inringda av Theres för att hjälpa till som funktionärer på en amerikansk fotbollsmatch - det var Stockholm och Uppsala som skulle göra upp i SM-finalen för studentlagen. Det var ganska kul faktiskt, jag stod i kassan och försökte hantera en ständig växelkassa-kris och Max stod utanför och letade igenom gamla tanters väskor efter sprit...! Vi hann se slutet av matchen också där Stockholm krossade uppsala ganska rejält med typ 45-14 eller vad det nu blev. Vi tjänade också 400 spänn var som vi ju var tvungna att bränna upp så det blev ett spontanbesök på stadsteatern och en fet hamburgare på O'learys! Vi lyckades få tag på riktigt bra biljetter till Chicago - en musikal som jag har missat helt! Den var riktigt bra i alla fall tyckte jag -rolig, lite lagom grov och med mycket bra musik. 


Nu har jag inte så mycket mer att skriva om, men jag ska försöka bättra mig på den här fronten!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes - 24 juni 2022 07:58

Vi kör en liten sammanfattning av våren med lite bilduppdateringar! Och vi börjar med påsk. Vi var ett litet gäng som stannade i Luleå under påsken och självklart var vi tvungna att ha tårta. Jag och Alex fixade pynt, av någon anledning var folk lite...

Av Agnes - 12 april 2022 20:14


Kände att det var dags för ett inlägg igen. Veckorna rullar på och jag har redan hunnit ha två veckors praktik. Jag ska vara 8 veckor på Lumire. Än så länge är det mycket information men väldigt intressant. Jag har ju precis läst VA-kurs och nu kan m...

Av Agnes - 24 januari 2022 09:51


Han vet att han egentligen inte får vara på bordet men ibland har jag inte hjärta att slänga ner honom... Och heller att ha sover där än att han ligger och biter mina tår när jag ska plugga! ...

Av Agnes - 22 januari 2022 22:31

Då är man ett år äldre!! Alex väckte mig halvt kl 00.01 för att spela Taylor Swift "22" så att jag skulle bli påmind om hur gammal jag blir. Resten av dagen har varit väldigt lugn, har myst och öppnat paket. Och självklart bakat! Jag va ju tvungen at...

Av Agnes - 22 november 2021 21:37


Efter en lång resa har han äntligen kommit hem till Luleå, lilla chip. (Döpt efter tekoppen i "skönheten och odjuret") Han är ganska klumpig och han en spännande vana att skrika när han går på lådan men han är söt så det kompenseras för allt jobbigt ...

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards