Alla inlägg den 22 augusti 2019

Av Agnes - 22 augusti 2019 15:53

Nu har det dragit igång! Gårdagen bestod mest av att stå och köa på massa olika ställen och få maaaaaassa infomation. Vi i NRT (naturresursteknik) har nollningaen tillsammans med tre andra klasser som tillhör samma sektion (geosektionen). Det är mycket namn men alla är väldigt trevliga och jag har ju drygt en vecka på mig att lära mig alla namn och med alla namnlekat mm så borde det vara ganska lätt. Vi har även fått otroligt snygga nollebrickor där namn och hemort står (ingen vet vart vretstorp ligger så min standard är att fråga om dom vet vart örebro ligger). Jag känner mig dock otroligt liten då dom flesta är 99or eller äldre men finns några fler 00or. Men gårdagen var ganska fullspeckad (vilket även kommande dagar kommer vara) Jag hann bli kårmedlem (få mitt första märke) och köpa nollearmband. 

 

Idag var det också mycket info men lite mer inriktat mot själva utbildingen. Delen av mig som tycker om gratisgrejer blev även mycket nöjd när vi fick en hel påse full men massa grejer (tycker speciellt om att dom gör oss redo för vintern med mössan)  

Det här blir ett väldigt kort inlägg men det är iallafall en uppdatering. Ska iväg på kårkväll strax så det ska nog bli kul. Imorgon blir det lite föreläsningar, info om sektionerna (jag, som läser NRT, kan gå med i S.T.E.N) och sen blir det sittning med teletubbies-tema, måste komma på någon bra utklädnad...

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2019 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards