Alla inlägg den 18 januari 2020

Av Agnes - 18 januari 2020 13:24

Nu kan jag äntligen andas ut! (efter att ha gått runt och varit konstant stressad över tentorna i typ två veckor) Jag skrev sista tentan i torsdags så igår och idag har jag bara kunnat ta det lugnt! (och kan ha varit lite skadeglad eftersom jag kunde sitta och kolla på serie medan Alex va tvungen att plugga fysik...hehe) Tentorna hade dock kunnat gå en aning bättre. Med tanke på att matten kändes bäst (och den gick inte superbra) säger det en del om vad resultatet på ekonomin kommer bli (=omtenta) Förhoppningsvis har väl iallafall ekonomiföreläsaren som rättar min tenta kul. Han kommer sitta och skratta hånfullt när han underkänner den och sen skämta om den med de andra föreläsarna (jag va inte så förtjust i ekonomiföreläsarna, märks det?) Men men, omtentor blir väl kul... kanske... och jag har börjat läsa självhjälpsboken Moa hittade och har kanske lyckats ta till mig lite för jag orkar inte bry mig om att det gick dåligt! ( "The subtil art of not giving a f*ck"=Bra bok att läsa efter tentor)

Ikväll blir det tentaröj och sen är det bara att tagga inför nästa läsperod!


Ps. Det va iallafall fint under tentaP. Vet inte vad det heter, och det syns inte så tydligt på bilden men molnen va iallafall rengbådsfärgade. Fiiiiiint!  

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2020 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen


Skapa flashcards