Alla inlägg den 11 oktober 2020

Av Agnes - 11 oktober 2020 19:24

Efter en stressig vecka (det börjar ju närma sig tentaP) tänkte jag att det var dags för ett litet blogginlägg. Så vad har jag gjort i helgen då? Jo jag har kört orientering. Nördorientering. Vi traffades ca 8 personer vid mjölkuddsberget (alla med vandringsbyxor och majoriteten hade något från fjällräven också, typiskt geologer) Sen gav vi oss ut i skogen med varsin kompas och letade ballonger (ballongerna visade vilken sten det va man skulle kolla på) Sen mätte man på en sten eller spricka för att ta sig vidare till nästa punkt. Kan inte riktigt beskriva det men det va en förvånansvärt rolig dag och man fick gratis fika. och jag höll traditionen vid liv och klev ned med ena foten i en blöt grop (räknas typ som sumpmark) Jag borde nog orientera med stövlar...men vi hade iallafall fint väder!

  


Sen måste jag ju lägga upp lite bilder på hur det blev med lägenheten efter att mamma och pappa var här uppe och hjälpte till. Tycker det blev väldigt bra, väldigt grönt och fint! Och nu täkner man inte på alla fläckar och skruvhål, är väldigt nöjd 

     



Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2020 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards