Alla inlägg den 17 juni 2021

Av Agnes - 17 juni 2021 17:50

Ja då va ännu ett år avklarat (typ) Har fått tillbaka alla resultat och blev godkänd i båda kurserna från lp4 och klarade även kemin! (som jag bara pluggade till kvällen innan) Så nu är jag klar med ALLA kurser från ettan, är lite stolt faktiskt.
Så efter några ganska stressiga veckor med mycket plugg och massa förberedelser inför jobb har jag äntligen några lediga dagar. Jag har redan storstädat hela lägenheten (dvs torkat alla golv och dammat mm). Idag gav jag mig även iväg till Storheden och storhandlade lite och köpte hö. Undra när man ska lära sig att man inte kan bära hur mycket som helst? Jag har släpat mig på och av bussen med en gigantisk ryggsäck, två påsar, en förpackning toapapper och en stor kartong med hö. Självklart gick även handtaget till hölådan sönder så det blev lite problematiskt att ta sig hem. OCH som om inte det räckte va jag på gymmet imorse och körde ben så varje steg jag tog va en ansträngning och jag va redan lite vingligtä utan packning. Det hela blev inte bättre för att jag inte ätit lunch (och klockan började närma sig två) men jag klarade det och nu kan jag njuta av att ligga i soffan hela kvällen. Vi har nämligen en större (bättre) soffa nu, vi lyckades få tag på en begagnad som va bra.(slänger med en bild på den)
Jag har även fått min första vaccin-dos, fick ta lite tidigare pga sommarjobbet så det känns skönt, hinner till och med få andra dosen innan jag kommer hem efter sommaren. Men först är det några veckors jobb men det ska nog gå bra!

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2021 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards