Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Agnes - 14 februari 2010 17:27

Den här helgen har verkligen flugit iväg och nu väntar en jobbig vecka. Dels börjar jag tidigt varenda dag och dessutom ska vi bli färdiga med projektet och hinna rätta en tidigare projektrapport, fullt upp alltså.


Jag tvättade håret ungefär fyra gånger igårkväll men det har fortfarande en väldigt konstig konsistens så jag misstänker att det finns färg kvar och den färgen skulle gå lätt att tvätta ur med vanligt schampo...


Börjar jag låta bitter? Skyller på att jag suttit inne och räknat matte hela eftermiddagen fast det var jättefint väder ute vilket fått mitt humör att sjunka avsevärt! I för sig är det nog en överdrift att säga att jag var på särskilt bra humör imorse heller men bättre åtminstonde ;P


En liten rolig grej har hänt åtminstonde, jag har äntligen lärt mig att jonglera med fyra bollar =) En kvar och sen har jag uppfyllt mitt mål.

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards