Alla inlägg under april 2022

Av Agnes - 12 april 2022 20:14

Kände att det var dags för ett inlägg igen. Veckorna rullar på och jag har redan hunnit ha två veckors praktik. Jag ska vara 8 veckor på Lumire. Än så länge är det mycket information men väldigt intressant. Jag har ju precis läst VA-kurs och nu kan man koppla det till hur det faktiskt fungerar i verkligheten. Enda nackdelen är att jag behöver köra bil (mitt lokalsinne är ju inte det bästa och är lite ovant att sitta bakom ratten) men har inte krockat (än)! Men snart kan jag kanske ta fram cykeln för snön börjar faktiskt smälta? Det här blir typ tredje gången jag tänker att det snart blir vår, får se om det blir snöstorm igen eller inte....

Jag märker även att tiden går fort på Chip... Min lilla söta kille börjar bli ganska stor... Och tung. Jag vägde honom idag (4.8kg). Kommer snart bli ett träningspass att lyfta upp honom. Får se om jag lyckas nära in balkongen åt honom också, han verkar taggad på att få vara där ute.

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2022 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards