Alla inlägg under mars 2015

Kex

Av Agnes - 25 mars 2015 19:08

Jag lovade mormor ett blogginlägg, så då är det väl bäst att jag håller det! 


Den här veckan har vi dragit igång med vårat kex-jobb (kandidat-exjobb) som ska pågå nu ända fram till sommaren. Än så länge har det dock bara varit uppstart, med diverse flummiga övningar och föreläsningar som ska "förbereda oss för att jobba i projekt" (suck) och vi har inte fått någon som helst information om vad själva kex-jobbet ska handla om. Det enda vi vet är att vi kommer jobba utifrån bestämda projekt i (alldeles för) stora grupper, cirka 6-8 pers, vilket kommer bli en utmaning bara det! Jag känner mig ändå ganska taggad! Det ska bli kul att få göra något helt annat än det vanliga tugget med föreläsning-plugg-föreläsning-snark-plugg-tenta. Jag uppdaterar nästa vecka när jag vet mer vad jag ska få göra! 


I helgen är det dags för fäkttävling! Känner mig dock i ganska shitig form, jag har tränat allmänt dåligt de senaste veckorna och förra veckan var jag sjuk så då blev det varken gym eller fäktning på hela veckan... Men det ska bli kul att få tävla lite i alla fall, eller snarare att få möta lite nya fäktare. Det som är bra med den här tävlingen är att man får fäkta väldigt mycket även om man inte går vidare till direktelimineringarna som är dagen efter (vilket jag räknar med att inte göra...), så det ska bli kul! Ni får hålla en tumme! 

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen


Skapa flashcards