Alla inlägg under maj 2014

Av Agnes - 8 maj 2014 20:00

När jag var hemma senast klagade jag på träningsvärk i benen efter ett box-pass och idag var det dags igen. Förra gången hade jag träningsvärk i nästan en vecka så får väl se hur det går den här gången. Ida påpekade att vi måste ha väldigt skumma pass eftersom box borde ta mer på armar och inte ben, jag påstod att jag inte har några armmuskler och därför inte har något att få träningsvärk i, men jag börjar tvivla på min egen teori eftersom det för tillfället känns att skriva det här (armarna är över midjehöjd och måste dessutom röra sig). Jag tappade räkningen på hur många armhävningar vi gjorde under passet men med tanke på att vi gjorde två set på vardera tio armhävningar för varje boxserie så hann det bli några stycken... Jag tror inte att jag övedriver om jag gissar på runt 100, med tanke på att jag knappt orkar göra tio på rad utan att fuska så kanske ni förstår att det känns. Lägg dessutom in massa slag av olika varianter och att hålla uppe mitzar, mina armar vill inte riktigt vara med längre.


Förutom träning känner jag inte att jag har så mycket att uppdatera er om. Pluggandet går sämre än vanligt, min motivation verkar inte riktigt existera för tillfället vilket är lite skumt eftersom jag borde vilja bli klar nån gång, det är faktiskt inte så mycket kvar längre. Vädret har varit lite intressant den senaste tiden, det snöade varenda dag en vecka i sträck (tis-tis), inte mycket snö och solen sken nästan alltid både precis innan och efter men ändå. Det var inte mycket till i april-väder så det blev maj-väder istället. Bilden är tagen från mitt fönster i lördags, den enda dagen då snön låg kvar på marken.

 

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen


Skapa flashcards