Alla inlägg under januari 2021

Av Agnes - 23 januari 2021 17:07

Efter att ha varit snökaos i några dagar var det dags att ge sig ut trots blåst. Vi hade tänkt åka pulka men det fick bli lite snöänglar istället. Såhär såg man ut efter det.

Gårdagen var också väldigt mysig. Massa gratulationer, presenter, god mat och tårta. Menyn bestod av laxpasta med vitt vin och sen en budapestrulle. (Alex blev lika förvånad detta år över hur mycket godis jag fick men jag är väldigt glad över den stora mängden, ska äta massa ikväll och kolla film)

Av Agnes - 19 januari 2021 11:44

Efter lite klagomål från mamma kommer här bilder:

     

Till vänster vårt väldigt fina gästrum. Sängen saknar ett överkast, tills vidare har det bara en filt men det får duga. Ni kan även se vårt vackra fynd från soprummet: ett fullt fungerande skåp med en tillhörande spegel, ser kanske lite konstigt ut men båda våra skrivbord är i trä så det matchar ju typ...

Till höger vår nya säng som jag bättat väldigt fint med de vackraste örngotten vi äger. 


Av Agnes - 18 januari 2021 07:53

Nu är äntligen ännu en jobbig tentaP över, tyvärr slutade denna inte så bra då jag la allt fokus på att försöka klara matten som var skitsvår (medelvärdet för alla som skrev tentan var 4,6poäng där 8 är godkänt) Sen hade jag en kväll på mig att plugga till Vattenkemi som jag inte förstått så det gick inte heller så bra. Men jag är taggad på att börja nya kurser idag! Den ena kursen verkar ha vissa likheter med ekonomin men jag hoppas den är okej ändå, det kan inte vara värre än den lp:n som varit (dumma Lars och vattenkemi)
Det känns även väldigt skönt att vi äntligen fått vår nya säng! Och trots att den är så hög att jag sitter och dinglar med benen från kanten lyckas kiwi hoppa upp så det är mysigt (inatt använde hon dock mitt ansikte som språngbräda, då är det mindre mysigt) Så nu har vi alltså två sängar, den ena står i "gästrummet" som faktiskt ser ut som ett riktigt gästrum (plus två skrivbord) det har en stor säng och Alex hittade en byrå med spegel i soprummet som faktiskt funkade bra (soprummen på docent är bra att ha)

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2021 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen


Skapa flashcards