Alla inlägg under december 2013

Av Agnes - 19 december 2013 13:48

Nästan dags att åka hem, om 2,5h kommer Sofias kompis och kör oss till tågstationen och sen är det bara närmare 16 timmars resande innan vi är framme i Hallserg. Okej, det är fortfarande några timmar innan jag är hemma...


De här sista veckorna  har gått alldeles för fort! Hade tänkt att jag skulle hinna skriva lite på hemtentan som ska lämnas in efter jul men det känns knappt som att jag har börjat. Sen tackade jag nej till exjobbet på Scania så för tillfället har jag ingen aning om vad jag ska göra efter jul, behöver jag säga att det är lite lätt stressande? Och hållfasthetsläran som jag skulle skriva efter jul, den har jag knappt kollat på den senaste veckorna. Det är farligt när man har för lite inplanerat på schemat.


Det ska i alla fall bli skönt att komma hem ett tag =)


Min favoritjullåt just nu, har spelats några gånger medan jag packade min väska.

Av Agnes - 3 december 2013 18:46

Nu har jag bokat tid och resa för intervju på Scania angående exjobb. Den 11/12 sätter jag mig på ett plan och åker ner för att se om deras exjobbsförslag kan passa mig, kommer ägna precis hela dagen åt att resa så jag hoppas verkligen att det är värt det =) Lite skumt att sätta sig på ett flygplan och inte behöva ha med sig något bagage dock, får packa ner datorn och lite annat så att jag inte känner mig alltför utmobbad.


Det tog lite tid men nu kommer äntligen några bilder från avfyrningen! Har fortfarande inte lyckats jaga rätt på alla bilder men tänkte att vi kan ta lite i taget. Och om ni är sugna på att se bilder från ceremonin när jag stapplade upp på scen för att hämta mitt diplom kan ni tjata på Ida för jag tror att hon är den enda som tog en bild på det. Första bilden är från lite mingel innan banketten, sen är det två bilder från middagen och slutligen så ställde vi upp för lite gruppbilder.

             

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen


Skapa flashcards