Alla inlägg under februari 2021

Av Agnes - 12 februari 2021 07:46

Ja igår va en intressant och jobbig dag. Jag vaknade som vanligt och gav kiwi hennes pellets men märkte då på en gång att något var fel. Hon åt bara EN enda. Så jag fick ha föreläsning på sovrumsgolvet medans jag vaktade henne. När hon inte hade blivit bättre vid lunch ringde jag veterinären och fick en tid. Blev lite trött på kiwi när hon, en halvtimme innan vi skulle åka, började äta lite hö... men vi åkte iväg ändå. När vi kom dit var kiwi jättesur men hon var ändå ducktig, satt still och var lugn när hon fick massa sprutor. Sen fick vi åka hem igen och väl hemma började hon direkt tugga på lite hö och när jag testade att ge henne lite banan var hon lika glupsk som vanligt. Köpte även lite färsk persilja till henne så hon verkar nöjd. Det kändes lite som hon bara överdrev allt för att få uppmärksamhet... men det är skönt att jag åkte iväg med henne iallafall. Och nu måste hon få tre olika medeciner i två dagar så hon kanske inser att det inte är så kul att matvägra iallafall...

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2021 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen


Skapa flashcards