Alla inlägg under april 2021

Av Agnes - 22 april 2021 21:42

Kanske är dags för en liten uppdatering. Tänker att det inte händer så mycket nu som är värt att lägga upp (pga Corona) men det har faktiskt hänt en del. Resultaten från förre kurserna har kommit (klarade båda, inte omtentan i matte dock menmen). Sen har vi införskaffat massa nytt till lägenheten. Vi äger nu balkongmöbler, balkonglåda och en jättesöt liten grill. Vår balkong är faktiskt mysig nu! Vi har kunnat dricka kaffe i solen och kolla på alla söta hundar som går förbi nedanför. Nu i veckan har vi även införskaffat en (efterlängtad) bänkdiskmaskin. Dock har vi inte lyckats få tag i nån som kan installera den så för tillfället står den brevid vårt stora diskberg och retar oss... Vi är även på jakt efter en soffa, får se hur det går med det...

Vi har även dragit igång med fäktning! Har till och med fått två nybörjare som kommer regelbundet på träningarna (dom har blivit riktigt duktiga fort). Känns väldigt skönt att träna igen och jag märker att jag har saknat fäktningen. Idag fick jag till och med med Alex. Vi körde en match och det blev en ganska lätt vinst (och jag kan ha fått in en hård stöt så han har ett skrapsår i armvecket... Men till mitt försvar sa han att jag inte skulle köra snällt och han gick bara framåt. Får jag med honom nån mer gång ska vi kanske öva mer på hur man bakar...)

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2021 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards