Alla inlägg under maj 2020

Av Agnes - 7 maj 2020 19:49

Finns egentligen inte mycket mer att säga. S.T.E.N är ju NRT och HPKs underförening och på grund av att vi inte är så stora klasser (och intresset inte är så stort) blev jag ikväll med i styret. Jag är eventansvarig (eller jag blir det i början av sommaren). Vi får se hur det går?

Av Agnes - 3 maj 2020 13:17

Ja, trots att jag började plugga i god tid för den här bergartsduggan känns det fortfarande inte som jag kan något. Jag sitter med mina stenar och försöker plasera ut små namnlappar men eftersom många av stenarna är grå-mörkgrå med medelstora korn är det ganska svårt att skilja dom åt. Men men jag har hela dagen på mig att lära mig se skillnad på granit och syenit eller kalksten och sandsten... Men visst är det lite fina stenar?

     

Av Agnes - 1 maj 2020 22:28

Ja då va det 1 Maj igen och ni vet ju vad det betyder. Med tanke på att jag flyttat rätt långt upp i Sverige där det på sina ställen fortfarande finns snö gjorde det ju det hela lite mer komplicerat. Jag var inte så sugen på att bada isvak så då va det bara att försöka komma på något annat för jag hade redan fått Alex att gå med på att vara med. Fick ett bra förslag med att införskaffa en babypool men det kändes lite väl sattsigt (och jag orkade inte åka iväg och handla) Det hela blev istället lite av en icke bucket challenge. Inte riktigt lika illa som det brukar vara men fötterna domnade lite och det va kallt så det fick duga!

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2020 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen


Skapa flashcards