Alla inlägg den 29 januari 2014

Av Agnes - 29 januari 2014 21:04

Uj uj uj.... idag har jag ont... i min kropp... lite överallt


Har lyckats köra dubbelpass både igår och i förrgår (yoga + fäktning i måndags och gym + fäktning igår). Jag och Camilla bestämde oss för att maxa några olika gymövningar för att se om träningen har gett något resultat - kändes riktigt bra faktiskt! Dock ska det bli bättre - vi har satt upp några inför-sommaren-mål (då ska jag vara superbiff!).


 

Mycket fin bild, i know, det finns en väldigt bra anledning till att man inte borde ta kort när man tränar... men kolla vilka stora vikter! :D


Idag blev det dock ingen träning - dels gör min kropp lite för ont och dels gick jag i skola 8-17... ska dock ta igen det med lite spinning (ev ngn morgonträning också) imorgon! 


Annars händer inte så mycket spännande faktiskt... eller jag har i och för sig gått med på att ställa upp som lite extra tränare på fäktningen - det är en tjej som har blivit sjukskriven så då ska jag hoppa in och träna en grupp småtjejer vid ett par tillfällen, första gången på söndag, - det kan nog bli lite kul =) 

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards