Direktlänk till inlägg 22 augusti 2009

We will, we will back you

Av Agnes - 22 augusti 2009 22:56

Idag var det utmaningsdags vilket betyder att klassen fick ett antal saker som man på något sätt skulle fixa fram, bland annat en brandbil med sex stycken tillhörande brandmän, spindeln som bet spindelmannen och super mario. Jag fick uppdraget att vara kostymör till en superhjältefight där hjälten vinner över superskurken och hans kompanjoner vilket ni kan se en väldigt fin bild på lite längre ner.


Med lite trixande och fria tolkningar av uppdragen lyckades faktiskt klassen hämta dit allt vilket innebar att vi fick reda på vårat nolleuppdrag: En modevisning med höstens nya rymdmode för kenny starfighter som ska redovisas nästa lördag.


Vi tävlade också mot alla andra nollor i några roliga grenar som mest gick ut på att ramla ihop i en stor hög, ett exempel ser ni på bilden där sex personer tryckt ned sig i en säck och ska försöka ta sig framåt, ni kan ju tänka er själva hur det gick... Väldigt kul att kolla på däremot =) Vår klass var inte så bra på de här grenarna förutom när det kom till läskbackskastning, hejaramsor var däremot våran sämsta gren vilket ledde till en väldigt fin ramsa (se rubriken) som var lagom lätt för alla att komma ihåg.


Nu kommer jag precis hem från STUK där det var komikerkväll med stand up. Valde dock att smita hem rätt tidigt eftersom kvällen tema var schager vilket inte riktigt är min grej...



 
 
Ingen bild

Elin

23 augusti 2009 10:49

Det verkar som att ni har ganska roligt där uppe i norr ;D Hur går det med alla dialekter då? :P

 
Ingen bild

Moa

23 augusti 2009 21:24

jo men visst ;P Jag har fortfarande lite problem att förstå den grövsta norrlänskan men annars går det faktiskt bra! även om jag fortfarande inte kan skilja på dom olika dialekterna...

 
Sofia

Sofia

24 augusti 2009 17:07

Va vad är det du säger? Du har ju alltid älskat schlager ju!

http://spixii.blogg.se

 
Ingen bild

Elin

24 augusti 2009 19:26

Haha du kommer vara grym på dialekter sen ;D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes - 24 juni 2022 07:58

Vi kör en liten sammanfattning av våren med lite bilduppdateringar! Och vi börjar med påsk. Vi var ett litet gäng som stannade i Luleå under påsken och självklart var vi tvungna att ha tårta. Jag och Alex fixade pynt, av någon anledning var folk lite...

Av Agnes - 12 april 2022 20:14


Kände att det var dags för ett inlägg igen. Veckorna rullar på och jag har redan hunnit ha två veckors praktik. Jag ska vara 8 veckor på Lumire. Än så länge är det mycket information men väldigt intressant. Jag har ju precis läst VA-kurs och nu kan m...

Av Agnes - 24 januari 2022 09:51


Han vet att han egentligen inte får vara på bordet men ibland har jag inte hjärta att slänga ner honom... Och heller att ha sover där än att han ligger och biter mina tår när jag ska plugga! ...

Av Agnes - 22 januari 2022 22:31

Då är man ett år äldre!! Alex väckte mig halvt kl 00.01 för att spela Taylor Swift "22" så att jag skulle bli påmind om hur gammal jag blir. Resten av dagen har varit väldigt lugn, har myst och öppnat paket. Och självklart bakat! Jag va ju tvungen at...

Av Agnes - 22 november 2021 21:37


Efter en lång resa har han äntligen kommit hem till Luleå, lilla chip. (Döpt efter tekoppen i "skönheten och odjuret") Han är ganska klumpig och han en spännande vana att skrika när han går på lådan men han är söt så det kompenseras för allt jobbigt ...

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards