Alla inlägg den 5 september 2009

Av Agnes - 5 september 2009 20:22

Idag var det redovisning av nolleuppdraget inne i centrum. Tanken var att vi skulle genomföra en modevisning med ungefär 20 olika kostymer varav mestadels var superhjältar. Vår klass skulle sammarbeta med pedagogerna och utbytesstudenterna så totalt skulle vi vara närmare 100 personer men gissa hur många som kom dit? 10 personer varav 5 var utklädda... Lite dålig uppslutning kanske men de som var där hade istället gjort ett väldigt bra jobb så det vägde nog upp endel och vi lyckades få adelns mutpris (ett tygmärke som man ska sy fast på sin blivande overall som vi fick klippa i 10delar).

När jag kome hem sen hade jag tänkt sätta mig och plugga lite ergonomi innan STUK men upptäckte ganska snabbt att det inte gick så bra... Istället har jag ägnat eftermiddag/kväll med feber, huvudvärk och massa one tree hill-avsnitt, jag lovar att man tröttnar efter några stycken. Jag håller tummarna för att det bara är en lätt förkylning som går över tills imorgon för då har jag lovat att träffa några stycken och plugga matte... Vilken rolig helg va? ;P

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards