Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Agnes - 17 januari 2010 18:39

Nu är då tentorna avklarade vilket innebär tentaröj. Tanken är att man ska fira att allt pluggande är avklarat (för tillfället) och att man för en gångs skull har en helt ledig helg. Det här är inte riktigt min grej men eftersom jag missade det förra gången hade jag inte så mycket val och samtidigt kan det vara bra att göra något annat då och då. Kvällen blev kanske inte riktigt så värdelös som jag hade föreställt mig men att säga att jag hade kul skulle vara en överdrift. Musiken var ännu värre än jag kom ihåg den som och dessutom alldeles för hög men det var samtidigt kul att träffa alla klasskompisar igen och lite nya människor när man ändå höll på.


Idag har det däremot blivit en väldigt lugn dag utan några speciella planer. Jag orkade äntligen ta bort ”alla” juldekorationer vilket tog maximalt en minut men ändå är något jag skjutit upp väldigt länge. På eftermiddagen blev det en promenad ute på isen där vi träffade på några älgar vilket kändes lite konstigt. Älgar ska vara ute i skogen, inte springa runt på isen precis vid ett bostadsområde men å andra sidan, det här är ju norrland…

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards