Direktlänk till inlägg 19 maj 2012

Bättre sent än aldrig

Av Agnes - 19 maj 2012 19:39

Nu är det inte lång tid kvar till sommaren. Det betyder tyvärr att det inte heller är lång tid kvar till tentorna vilket inte känns lika kul... Den här veckan har jag dock varit väldigt duktig när det gället pluggandet, vilket är mycket tack vare Amanda som fått mig att sitta  i skolan mellan nio och fem varje dag (förutom idag när vi tog sovmorgon och sen gav upp efter fem timmar men det är ju trots allt lördag). Det positiva är att det börjar märkas resultat på allt plugg för helt plötsligt börjar jag förstå vad jag håller på med igen så med lite tur ska nog tentorna gå att klara. Det negativa är att den här veckan verkligen har försvunnit och nu är det som sagt inte många veckor kvar här uppe och det finns saker som jag vill hinna med innan jag åker hem (typ årets första dopp, skogsgrillning mm) men det ska nog gå. Hemresan är bokad så på morgonen onsdag 6/6 kommer jag hem =) 


Inser att jag inte har skrivit nåt om varken m-bankett eller kaptensbal här, den korta versionen är att jag hade en rolig helg med alldeles för lite sömn. Den långa versionen inkluderar en fredag med blinddate, vildsvinsfilé, magdans och ståltrådsblommor samt en lördag med långdans i balklänning, mer eller mindre nakna köksare, kängerukött, gråtande raggningsförsök samt hemleverans av en av nämnda köksare. Fullt upp? Minst sagt! Det är inte en helg jag kommer glömma i första taget. Än så länge har jag inga bilder att dela med mig av men förhoppningsvis kommer det snart.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes - 24 juni 2022 07:58

Vi kör en liten sammanfattning av våren med lite bilduppdateringar! Och vi börjar med påsk. Vi var ett litet gäng som stannade i Luleå under påsken och självklart var vi tvungna att ha tårta. Jag och Alex fixade pynt, av någon anledning var folk lite...

Av Agnes - 12 april 2022 20:14


Kände att det var dags för ett inlägg igen. Veckorna rullar på och jag har redan hunnit ha två veckors praktik. Jag ska vara 8 veckor på Lumire. Än så länge är det mycket information men väldigt intressant. Jag har ju precis läst VA-kurs och nu kan m...

Av Agnes - 24 januari 2022 09:51


Han vet att han egentligen inte får vara på bordet men ibland har jag inte hjärta att slänga ner honom... Och heller att ha sover där än att han ligger och biter mina tår när jag ska plugga! ...

Av Agnes - 22 januari 2022 22:31

Då är man ett år äldre!! Alex väckte mig halvt kl 00.01 för att spela Taylor Swift "22" så att jag skulle bli påmind om hur gammal jag blir. Resten av dagen har varit väldigt lugn, har myst och öppnat paket. Och självklart bakat! Jag va ju tvungen at...

Av Agnes - 22 november 2021 21:37


Efter en lång resa har han äntligen kommit hem till Luleå, lilla chip. (Döpt efter tekoppen i "skönheten och odjuret") Han är ganska klumpig och han en spännande vana att skrika när han går på lådan men han är söt så det kompenseras för allt jobbigt ...

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards