Direktlänk till inlägg 6 mars 2010

I think I found a flower in a field of weeds

Av Agnes - 6 mars 2010 18:36

Idag var jag tvungen att åka in till stan för att köpa skidfodral/spännrämmar eftersom jag åker till, um.. jag har ingen aning om vart det är jag ska när jag tänker efter ;P Slalom blir det i alla fall och jag behöver få med mig mina skidor på ett eller annat sätt.


Sist jag var inne hittade jag ingenting men den här gången gick det lite bättre, team sportia hade ett av en lite större modell med hjul =) jag gillar verkligen den som uppfann hjulet eftersom det betyder att jag slipper bära på allting och istället kan dra det vilket är mycket lättare! Dessvärre var det inte lika helt lätt att få hem det eftersom det var helt omöjligt att vika ihop på grund av hjulen och lika omöjligt att dra på grund av att det var tomt. Jag fick alltså försöka släpa hem det samtidigt som jag hade en del annat med mig också, inte världens roligaste promenad kan jag lova och behöver jag säga att folk kollade rätt konstigt på mig? Men nu när jag fått hem det är jag riktigt nöjd, visade sig nämligen att all min skidutrustning får plats utan större problem. Jag hoppas bara att jag inte kommer vara tvungen att bära på det alltför mycket för då kommer det bli tungt...


Mest nöjd är jag däremot med mina nya skor som jag bara var tvungen att köpa även om klackarna antagligen är för höga för att de ska vara användbara... Första gången på jag vet inte hur länge (sen i somras) som det har hänt så då gick det helt enkelt inte att säga nej ;P

  

 
 
Ingen bild

Elin

6 mars 2010 21:43

Skorna var verkligen jättesnygga! :D

 
Ingen bild

Sv. Elin

6 mars 2010 22:03

och de satt perfekt =)

 
Sofia

Sofia

7 mars 2010 14:42

Vilka snygga skor! Haha, du är det du som är shoppaholic ;)

http://spixii.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes - 24 juni 2022 07:58

Vi kör en liten sammanfattning av våren med lite bilduppdateringar! Och vi börjar med påsk. Vi var ett litet gäng som stannade i Luleå under påsken och självklart var vi tvungna att ha tårta. Jag och Alex fixade pynt, av någon anledning var folk lite...

Av Agnes - 12 april 2022 20:14


Kände att det var dags för ett inlägg igen. Veckorna rullar på och jag har redan hunnit ha två veckors praktik. Jag ska vara 8 veckor på Lumire. Än så länge är det mycket information men väldigt intressant. Jag har ju precis läst VA-kurs och nu kan m...

Av Agnes - 24 januari 2022 09:51


Han vet att han egentligen inte får vara på bordet men ibland har jag inte hjärta att slänga ner honom... Och heller att ha sover där än att han ligger och biter mina tår när jag ska plugga! ...

Av Agnes - 22 januari 2022 22:31

Då är man ett år äldre!! Alex väckte mig halvt kl 00.01 för att spela Taylor Swift "22" så att jag skulle bli påmind om hur gammal jag blir. Resten av dagen har varit väldigt lugn, har myst och öppnat paket. Och självklart bakat! Jag va ju tvungen at...

Av Agnes - 22 november 2021 21:37


Efter en lång resa har han äntligen kommit hem till Luleå, lilla chip. (Döpt efter tekoppen i "skönheten och odjuret") Han är ganska klumpig och han en spännande vana att skrika när han går på lådan men han är söt så det kompenseras för allt jobbigt ...

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards