Direktlänk till inlägg 11 april 2010

While the angels sleep all of the devils are awake

Av Agnes - 11 april 2010 22:12

Idag har det varit en sån där underbar vårdag med strålande sol och blå himmel. Det negativa var att det blåste lite vilket jag upptäckte när jag tog en cykeltur in till stan, det var nästan pinsamt hur lång tid den korta sträckan tog att cykla så nu blir det hårdträning! Får väl se hur det blir med det men det var skönt att få plocka fram cykeln igen även om konditionen tydligen försvunnit, men vad hade jag räknat med...


Igår var det festdags och som de flesta nog vet hamnade vi på någon form av homo-trans-bi-kväll, annorlunda minst sagt men faktiskt riktigt kul också. Naturligtvis lyckas jag dra till mig en utav de konstigaste personerna där (vilket inte säger lite) och jag gissar att jag kommer få höra det ett tag, alla tyckte det var jättekul... Men det kan jag bjuda på, det var ju inte mitt fel att han var totalt socialt inkompetent.


Innan vi gick dit var vi hemma hos en klasskompis vilket var riktigt trevligt, även om jag misstänker att han försökte supa ner mig... Det var inte som det brukar vara på förfester när det är en massa olika grupper som bara pratar med varandra utan här umgicks alla med alla och trots min lätt osociala personlighet var även jag med. Och inte nog med det, jag vågade även ge mig på ett par låtar i singstar!

 
 
Sofia

Sofia

12 april 2010 21:17

Du ser, det är inte bara jag som är helt socialt inkompetent ;) Haha jag hade velat vara med, låter ju skitkul!!

http://spixii.blogg.se

 
Ingen bild

Sv. Sofia

12 april 2010 21:25

Um, när har jag sagt att du är socialt inkompetent..? ;P Men det var kul trots att musiken inte var lika dålig som vanligt

 
Sofia

Sofia

14 april 2010 21:47

Haha, jag sa aldrig att det var du som hade sagt det ;)

http://spixii.blogg.se

 
Ingen bild

IIdaA

22 april 2010 23:05

hihi Moas konstighets-radar har gjort det igen!! :D men du får se det positivt.... de hade säkert kunnat bli värre.... kanske xD

 
Ingen bild

Sv Ida

23 april 2010 11:21

Haha jag tvivlar, den här gången hade jag nog inte kunnat hitta någon konstigare
men jag får se det positivt, min "radar" har blivit mycket bättre, om nu det kan räknas som positivt

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes - 24 juni 2022 07:58

Vi kör en liten sammanfattning av våren med lite bilduppdateringar! Och vi börjar med påsk. Vi var ett litet gäng som stannade i Luleå under påsken och självklart var vi tvungna att ha tårta. Jag och Alex fixade pynt, av någon anledning var folk lite...

Av Agnes - 12 april 2022 20:14


Kände att det var dags för ett inlägg igen. Veckorna rullar på och jag har redan hunnit ha två veckors praktik. Jag ska vara 8 veckor på Lumire. Än så länge är det mycket information men väldigt intressant. Jag har ju precis läst VA-kurs och nu kan m...

Av Agnes - 24 januari 2022 09:51


Han vet att han egentligen inte får vara på bordet men ibland har jag inte hjärta att slänga ner honom... Och heller att ha sover där än att han ligger och biter mina tår när jag ska plugga! ...

Av Agnes - 22 januari 2022 22:31

Då är man ett år äldre!! Alex väckte mig halvt kl 00.01 för att spela Taylor Swift "22" så att jag skulle bli påmind om hur gammal jag blir. Resten av dagen har varit väldigt lugn, har myst och öppnat paket. Och självklart bakat! Jag va ju tvungen at...

Av Agnes - 22 november 2021 21:37


Efter en lång resa har han äntligen kommit hem till Luleå, lilla chip. (Döpt efter tekoppen i "skönheten och odjuret") Han är ganska klumpig och han en spännande vana att skrika när han går på lådan men han är söt så det kompenseras för allt jobbigt ...

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen


Skapa flashcards