Direktlänk till inlägg 23 april 2010

I hate what I've become

Av Agnes - 23 april 2010 17:51

Imorse när jag loggade in här för att kolla om det hade hänt något fick jag en smärre chock när jag hade över 10 olästa kommentarer, det har aldrig hänt förut.

Och på grund av det bestämde jag mig för att skriva ett inlägg även idag trots att jag skrev igår och min statestik brukar ligga på ett par inlägg i vecken, vad kan jag säga... alla gillar väl lite uppmärksamhet ibland ;P


Jag tänkte även göra något väldigt olikt mig och lägga upp en bild på kläder jag beställt. Det här är något alla andra verkar göra i sina bloggar så jag har försökt hålla mig borta från det hittils men jag börjar trötta på att skriva om skolan och olika tentor och eftersom jag inte lyckats göra något klantigt idag finns det inte så mycket annat att berätta om.


I år bestämde jag mig för att pröva köpa en baddräkt istället för en bikini bara för att. Det har dock inte varit det lättaste då jag inte hittat någon i min stil men nuhar jag äntligen lyckats =)

Så vad tror ni, kan den här passa mig? Och våga inte säga att den är tråkig!

  



 
 
Ingen bild

Elin

24 april 2010 12:07

Den var jättefin! :)

 
Sofia

Sofia

26 april 2010 09:44

Den är ju jättesnygg! Kan verkligen se dig i den, även om jag är för feg för att testa baddräkt ;)

http://spixii.blogg.se

 
Sofia

Sofia

26 april 2010 09:45

Och justja, det här inlägget är inte alls ovanligt. Tittar du lite kommer nästan alla dina inlägg 2 och 2 ;)

http://spixii.blogg.se

 
Ingen bild

Sv. Elin

26 april 2010 09:50

Tack =) Får se om den passar mig bara...

 
Ingen bild

Sv. Sofia

26 april 2010 09:51

Haha du är inte feg, du kanske bara inte gillar baddräkter ;P
Och du har rätt, undra hur det kommer sig...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes - 24 juni 2022 07:58

Vi kör en liten sammanfattning av våren med lite bilduppdateringar! Och vi börjar med påsk. Vi var ett litet gäng som stannade i Luleå under påsken och självklart var vi tvungna att ha tårta. Jag och Alex fixade pynt, av någon anledning var folk lite...

Av Agnes - 12 april 2022 20:14


Kände att det var dags för ett inlägg igen. Veckorna rullar på och jag har redan hunnit ha två veckors praktik. Jag ska vara 8 veckor på Lumire. Än så länge är det mycket information men väldigt intressant. Jag har ju precis läst VA-kurs och nu kan m...

Av Agnes - 24 januari 2022 09:51


Han vet att han egentligen inte får vara på bordet men ibland har jag inte hjärta att slänga ner honom... Och heller att ha sover där än att han ligger och biter mina tår när jag ska plugga! ...

Av Agnes - 22 januari 2022 22:31

Då är man ett år äldre!! Alex väckte mig halvt kl 00.01 för att spela Taylor Swift "22" så att jag skulle bli påmind om hur gammal jag blir. Resten av dagen har varit väldigt lugn, har myst och öppnat paket. Och självklart bakat! Jag va ju tvungen at...

Av Agnes - 22 november 2021 21:37


Efter en lång resa har han äntligen kommit hem till Luleå, lilla chip. (Döpt efter tekoppen i "skönheten och odjuret") Han är ganska klumpig och han en spännande vana att skrika när han går på lådan men han är söt så det kompenseras för allt jobbigt ...

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards