Direktlänk till inlägg 8 juni 2010

I've got my memories

Av Agnes - 8 juni 2010 15:15

Äntligen klar med packning och städning!

Helgen har gått så otroligt fort och nu är det redan dags att åka, jag fattar inte vart tiden tagit vägen.


I lördags var det avslutningsfestivalen och som sagt var det ganska tråkigt väder men vi kom iväg för att se några av de sista banden när det äntligen slutade regna. Musiken var riktigt bra men det var fortfarande kallt så efter ett par timmar med stelfrusna fingrar gav vi upp och gick hem istället.

Det var i alla fall vad jag hade tänkt men en halvtimme senare ringde en klasskompis och tvingade ut mig. Hans exakta ord var "antingen följer du med frivilligt eller så kommer jag och drar ut dig!" och jag tvivlar inte på att han talade sanning så vad skulle jag göra? Det blev en lite udda kväll med bara massa människor jag inte kände och techno/house men det var faktiskt inte så farligt, slog en tråkig hemmakväll åtminstone.


Annars har det inte hänt så mycket, det har flyttat in en jobbig kille i min korridor som tjatade om att vi skulle hitta på något. Jag gillar att bo i en osocial korridor där vi knappt hälsar på varandra så förhoppningsvis är han bara här över sommaren...


Men nu kommer taxin och hämtar mig om lite mindre än en halvtimme så börjar bli dags att packa ihop datorn. Jag vet inte hur jag ska kunna förflytta min packning, den ena väskan orkar jag knappt rubba trots att den har hjul! Och sen är det en stor bag plus datorväska också. Men allt går väl om man vill och som tur är åker jag inte själv den här gången så klarar jag det inte går det alltid att be om hjälp.


Ses snart =)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes - 24 juni 2022 07:58

Vi kör en liten sammanfattning av våren med lite bilduppdateringar! Och vi börjar med påsk. Vi var ett litet gäng som stannade i Luleå under påsken och självklart var vi tvungna att ha tårta. Jag och Alex fixade pynt, av någon anledning var folk lite...

Av Agnes - 12 april 2022 20:14


Kände att det var dags för ett inlägg igen. Veckorna rullar på och jag har redan hunnit ha två veckors praktik. Jag ska vara 8 veckor på Lumire. Än så länge är det mycket information men väldigt intressant. Jag har ju precis läst VA-kurs och nu kan m...

Av Agnes - 24 januari 2022 09:51


Han vet att han egentligen inte får vara på bordet men ibland har jag inte hjärta att slänga ner honom... Och heller att ha sover där än att han ligger och biter mina tår när jag ska plugga! ...

Av Agnes - 22 januari 2022 22:31

Då är man ett år äldre!! Alex väckte mig halvt kl 00.01 för att spela Taylor Swift "22" så att jag skulle bli påmind om hur gammal jag blir. Resten av dagen har varit väldigt lugn, har myst och öppnat paket. Och självklart bakat! Jag va ju tvungen at...

Av Agnes - 22 november 2021 21:37


Efter en lång resa har han äntligen kommit hem till Luleå, lilla chip. (Döpt efter tekoppen i "skönheten och odjuret") Han är ganska klumpig och han en spännande vana att skrika när han går på lådan men han är söt så det kompenseras för allt jobbigt ...

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen


Skapa flashcards