Direktlänk till inlägg 26 mars 2011

Time to say goodnight

Av Agnes - 26 mars 2011 20:55

Färdigpackat! Nu bär det snart av till riksgränsen, ocnär jag säger snart överdriver jag inte. Visst går tåget imorgon men det går tidigt! Min väckarklocka är ställd på halv fyra på morgonen (vintertid, sommartid får jag faktiskt sova till halv fem men som att det skulle vara någon tröst när klockan ringer). Med tanke på att vad klockan är nu och den sömn jag redan missat borde jag verkligen sova nu men det känns lite extremt att lägga sig innan 10, jag skulle ändå inte kunna somna. Hinner däremot inte skriva ett långt inlägg utan ni får nöja er med en kort uppdatering av vad som hänt sen sist.


Hållfasthetstentan kunde definitivt gått bättre. Jag vet inte vad som hände men jag lyckades inte lösa en enda utav uppgifterna på rätt sätt trots att jag trodde att jag förstått dem. Ekonomitentan valde jag att inte ens skriva eftersom jag fokuserat på hållfasthetsläran och därför inte pluggat ekonomi.


Förutom tentapluggande har jag gått och blivit hockeynörd, lagom till att skidtävlingssäsongen tog slut hittade jag någonting att ersätta det med. Jag förstår fortfarande inte riktigt vad kommentatorerna pratar om och det där med att hålla koll på vilket lag som är vilket är fortfarande förvirrande (kan de inte hålla sig till en en variant av tröjor?) men jag har blivit bättre! Vet inte riktigt vad som hänt med mig egentligen, jag har aldrig gillat sport förut...


Men nu är det dags att hoppa in i duschen och krypa i säng så att jag orkar upp imorgon. Räkna inte med några inlägg den kommande veckan, kommer antagligen inte ha tillgång till internet eller särskilt mycket tid för skrivande. Vi kommer tillbaka på torsdag så förhoppningsvis kommer jag ihåg att skriva antingen då eller åtmintone i slutet på veckan.

 
 
Ingen bild

Elin

28 mars 2011 18:41

Haha vi kan vara hockeynördar tillsammans då ;) du har väl inte missat att du kan bli fotbollsnörd imorgon kväll också? ;)

Agnes

31 mars 2011 17:59

Haha, jag är inte ensam =) Och våga inte säga att du hejar på skellefteå! ;P
Kollade faktiskt på matchen, trots att jag inte gillar fotboll egentligen (hade några extrakommentatorer som kunde förklara vad som hände)

 
Ingen bild

Elin

3 april 2011 20:45

haha nej jag har inte något annat val än att heja på färjestad ;) ditt lag är ju ute nu ;)

Agnes

3 april 2011 21:19

Haha ok, intenåt val? Men Färjestad? Hur kul är det... Varken Luleå eller Skellefteå har varit i final på jag vet inte hur många år, roligare om nåt sånt lag vinner, Heja Skellefteå!!! =P
(egentligen struntar jag i vilka som vinner, Luleå är ju ändå borta och min hockeysjuka är botad)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes - 24 juni 2022 07:58

Vi kör en liten sammanfattning av våren med lite bilduppdateringar! Och vi börjar med påsk. Vi var ett litet gäng som stannade i Luleå under påsken och självklart var vi tvungna att ha tårta. Jag och Alex fixade pynt, av någon anledning var folk lite...

Av Agnes - 12 april 2022 20:14


Kände att det var dags för ett inlägg igen. Veckorna rullar på och jag har redan hunnit ha två veckors praktik. Jag ska vara 8 veckor på Lumire. Än så länge är det mycket information men väldigt intressant. Jag har ju precis läst VA-kurs och nu kan m...

Av Agnes - 24 januari 2022 09:51


Han vet att han egentligen inte får vara på bordet men ibland har jag inte hjärta att slänga ner honom... Och heller att ha sover där än att han ligger och biter mina tår när jag ska plugga! ...

Av Agnes - 22 januari 2022 22:31

Då är man ett år äldre!! Alex väckte mig halvt kl 00.01 för att spela Taylor Swift "22" så att jag skulle bli påmind om hur gammal jag blir. Resten av dagen har varit väldigt lugn, har myst och öppnat paket. Och självklart bakat! Jag va ju tvungen at...

Av Agnes - 22 november 2021 21:37


Efter en lång resa har han äntligen kommit hem till Luleå, lilla chip. (Döpt efter tekoppen i "skönheten och odjuret") Han är ganska klumpig och han en spännande vana att skrika när han går på lådan men han är söt så det kompenseras för allt jobbigt ...

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen


Skapa flashcards