Direktlänk till inlägg 2 juni 2011

You can’t quit until you try

Av Agnes - 2 juni 2011 20:59

Orginaltentorna skrivna, en dum mattetenta kvar innan "sommarlovet" kan börja. Börjar känna mig lite stressad inför hemresan med tanke på hur mycket jag måste hinna med innan jag kan sätta mig på tåget på måndag eftermiddag.


Lördagen är fullbokad med tentaskrivande, frisörtid och avslutningsfestival (ja, de två senare kanske inte är helt nödvändiga men efter att ha ägnat 3 dagar åt att råplugga inför en mattetenta som jag ändå inte kommer att klara kan lite onödiga saker vara  nyttiga). På söndag är det dags för årets första dopp och en hejdå-grillkväll (börjar få till några traditioner här uppe ;P) och sen är det bara måndagen kvar...


Finns inte så mycket att berätta om den senaste veckan, har ägnat den mesta tiden åt att plugga. Förra helgen skulle jag försöka färga mitt hår och man kan väl säga att det inte riktigt blev som jag hade tänkt. Tror inte ens jag tänker försöka beskriva det utan ni får helt enkelt se vad ni tycker när jag kommer hem, jag själv kan inte bestämma mig för om jag gillar det eller inte.


I tisdags passade jag på att andas lite och tog en promenad i ösregnet, självklart slutade det med att jag inte kunde låta bli att testa några vattenpölar och kom hem dyngsur. Har även bokat biljetter till vinterns Motörhead-konsert i Luleå. Visst är det ett antal månader kvar till December men nu har jag något att se fram emot i vintermörkret.


Nu blir det ännu en tidig kväll med ett par scrubs-avsnitt så att jag orkar gå upp och göra det sista matte-rycket imorgon, för tillfället älskar jag mitt liv =P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes - 24 juni 2022 07:58

Vi kör en liten sammanfattning av våren med lite bilduppdateringar! Och vi börjar med påsk. Vi var ett litet gäng som stannade i Luleå under påsken och självklart var vi tvungna att ha tårta. Jag och Alex fixade pynt, av någon anledning var folk lite...

Av Agnes - 12 april 2022 20:14


Kände att det var dags för ett inlägg igen. Veckorna rullar på och jag har redan hunnit ha två veckors praktik. Jag ska vara 8 veckor på Lumire. Än så länge är det mycket information men väldigt intressant. Jag har ju precis läst VA-kurs och nu kan m...

Av Agnes - 24 januari 2022 09:51


Han vet att han egentligen inte får vara på bordet men ibland har jag inte hjärta att slänga ner honom... Och heller att ha sover där än att han ligger och biter mina tår när jag ska plugga! ...

Av Agnes - 22 januari 2022 22:31

Då är man ett år äldre!! Alex väckte mig halvt kl 00.01 för att spela Taylor Swift "22" så att jag skulle bli påmind om hur gammal jag blir. Resten av dagen har varit väldigt lugn, har myst och öppnat paket. Och självklart bakat! Jag va ju tvungen at...

Av Agnes - 22 november 2021 21:37


Efter en lång resa har han äntligen kommit hem till Luleå, lilla chip. (Döpt efter tekoppen i "skönheten och odjuret") Han är ganska klumpig och han en spännande vana att skrika när han går på lådan men han är söt så det kompenseras för allt jobbigt ...

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards