Direktlänk till inlägg 5 juni 2011

Fear is only in our minds but it's taking over all the time

Av Agnes - 5 juni 2011 09:01

Pigg och glad efter långt ifrån tillräckligt många timmars sömn. Avslutningsfestivalen igår var riktigt kul för att vara på STUK, livemusik funkar alltid även om stället i sig är tråkigt. Gick hem redan vid två-tiden men sen kan någon (Irmeli) ha fått den smarta idén att vi skulle åka och bada. Så klockan fyra på morgonen packade vi ihop våra badsaker och cyklade iväg för att ta årets första dopp. Eftersom vi var i Luleå hade solen gått upp för länge sen och det kändes mer som att klockan var straxt efter fyra på eftermiddagen. Efter lite skrikande (men inte så mycket eftersom vi var precis vid ett bostaddsområde) hade till och med Sofia doppat sig och sen var det bara att cykla hem igen, ingen utav oss kan vara riktigt normal...


Fick lära mig några flirttips igår (vilket tydligen behövdes...). Jag trodde att om en kille säger typ "hej, jag känner igen dig, har vi träffats förut?" så undrar han faktiskt bara vart han känner igen dig ifrån. Jag vet ju själv hur störande det är när man vet att man sett en person tidigare men inte kan placera honom/henne så då är det väl inte så konstigt att man frågar?


Tror jag har hunnit säga det till ganska många redan men det skadar inte att upprepa sig. Mattetentan igår gick förvånansvärt bra, det kändes faktiskt som att jag har klarat den! Men bara för att jag säger så kommer jag säkert ha tänkt helt fel på alla uppgifter och trott att de var mycket enklare än de egentligen var, man vet aldrig med matte... Men orka oroa sig för det, jag har ju faktiskt sommarlov nu =) Det ser ut att bli en jättefin dag så ska försöka städa/packa så fort som möjligt så att jag kan komma ut sen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes - 24 juni 2022 07:58

Vi kör en liten sammanfattning av våren med lite bilduppdateringar! Och vi börjar med påsk. Vi var ett litet gäng som stannade i Luleå under påsken och självklart var vi tvungna att ha tårta. Jag och Alex fixade pynt, av någon anledning var folk lite...

Av Agnes - 12 april 2022 20:14


Kände att det var dags för ett inlägg igen. Veckorna rullar på och jag har redan hunnit ha två veckors praktik. Jag ska vara 8 veckor på Lumire. Än så länge är det mycket information men väldigt intressant. Jag har ju precis läst VA-kurs och nu kan m...

Av Agnes - 24 januari 2022 09:51


Han vet att han egentligen inte får vara på bordet men ibland har jag inte hjärta att slänga ner honom... Och heller att ha sover där än att han ligger och biter mina tår när jag ska plugga! ...

Av Agnes - 22 januari 2022 22:31

Då är man ett år äldre!! Alex väckte mig halvt kl 00.01 för att spela Taylor Swift "22" så att jag skulle bli påmind om hur gammal jag blir. Resten av dagen har varit väldigt lugn, har myst och öppnat paket. Och självklart bakat! Jag va ju tvungen at...

Av Agnes - 22 november 2021 21:37


Efter en lång resa har han äntligen kommit hem till Luleå, lilla chip. (Döpt efter tekoppen i "skönheten och odjuret") Han är ganska klumpig och han en spännande vana att skrika när han går på lådan men han är söt så det kompenseras för allt jobbigt ...

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards