Direktlänk till inlägg 27 augusti 2012

Här hörs inte ett enda litet vrål

Av Agnes - 27 augusti 2012 19:03

Nu eftersom Ida har varit duktig och kickat  igång det här med bloggandet kan ju inte jag vara sämre, får se vem som leder inläggskampen i slutet på veckan =P Som ni kanske märkt är det lite förändringar på bloggen eftersom Ida har kommit in och försöker ta över min blogg (vilket jag godkänt eftersom jag ändå varit så dålig på att använda den). Lite basic info, om ni bara vill läsa inlägg av en utav oss är det bara att klicka på den kategorin till höger, vi ska försöka kategorisera alla inlägg så att det går att förstå vem som skrivit vad, om inte det märks ändå...


Så! Jag är då tillbaka i Luleå efter ytterigare en sommar som passerade alldeles för fort! En kort sammanfattning: jag och Ida äger på att segla, mina handleder blev som vanligt fulla av märken efter mordiska kartongattacker, jag fick en arbetskollega att köpa och bada i en rosa hello kitty-plaskpol, vädret kunde ha varit bättre och min otur med tågresor har involverat inställda lok, läskigt raggande kille, väldigt irriterande kille och nu senast polisjakt efter obehöriga på spåren.


Här uppe i Luleå har det egentligen inte hunnit hända så mycket utan jag har mest försökt komma tillrätta och packa upp den där dumma resväskan som tog upp halva mitt golv, vilket äntligen är klart samt hunnit träffa lite luleåmänniskor igen. Igår var Emil och hälsade på från Skellefteå och idag blev det en promenad i regnet med Sofia och Irmeli =) Tack vare det senare är jag nu väldigt frusen så ikväll blir det att krypa ner i sängen framför nån bra film och bara ta det lugnt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes - 24 juni 2022 07:58

Vi kör en liten sammanfattning av våren med lite bilduppdateringar! Och vi börjar med påsk. Vi var ett litet gäng som stannade i Luleå under påsken och självklart var vi tvungna att ha tårta. Jag och Alex fixade pynt, av någon anledning var folk lite...

Av Agnes - 12 april 2022 20:14


Kände att det var dags för ett inlägg igen. Veckorna rullar på och jag har redan hunnit ha två veckors praktik. Jag ska vara 8 veckor på Lumire. Än så länge är det mycket information men väldigt intressant. Jag har ju precis läst VA-kurs och nu kan m...

Av Agnes - 24 januari 2022 09:51


Han vet att han egentligen inte får vara på bordet men ibland har jag inte hjärta att slänga ner honom... Och heller att ha sover där än att han ligger och biter mina tår när jag ska plugga! ...

Av Agnes - 22 januari 2022 22:31

Då är man ett år äldre!! Alex väckte mig halvt kl 00.01 för att spela Taylor Swift "22" så att jag skulle bli påmind om hur gammal jag blir. Resten av dagen har varit väldigt lugn, har myst och öppnat paket. Och självklart bakat! Jag va ju tvungen at...

Av Agnes - 22 november 2021 21:37


Efter en lång resa har han äntligen kommit hem till Luleå, lilla chip. (Döpt efter tekoppen i "skönheten och odjuret") Han är ganska klumpig och han en spännande vana att skrika när han går på lådan men han är söt så det kompenseras för allt jobbigt ...

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards