Alla inlägg den 24 september 2012

Av Agnes - 24 september 2012 22:29

Tack för alla gratualtioner och presenter igår på min födelsedag, det blev en bra dag med lagom lugnt firande =)

Om jag skulle försöka radda upp alla presenter skulle jag säkert glömma bort något så jag tänker inte ens försöka kan däremot nämna att jag faktiskt klarar av att hantera en kniv utan att skära mig men det är så snällt att någon alltid tänker på att fylla på mitt plåsterförråd ;P Irmeli hade bakat en jättegod tårta som jag tyvärr glömde att ta kort på och det var några som kom ihåg att jag fyllde trots att det inte gick att se på facebook så jag är nöjd =)


Sen har vi då städfesten i fredags... Som jag förklarade redan i torsdags så var jag utklädd till trötter (jag hade till och med ett skägg även om jag inte använde det så mycket eftersom det var så sjukt obekämt, jag fattar inte hur killar orkar med det... fast å andra sidan kanske inte de behöver oroa sig för att tappa sitt filtskägg som sitter fast med snören... aja, onödigt tillägg!) och det var passande eftersom jag gick hem redan straxt efter tolv, jag känner hur åldern börjar märkas av ;P


Det var dock en kul kväll, vi började redan klockan två med förfest bara jag, Irmeli, Sofia och Veronika och sen gick vi vidare till nästa förfest med cafélaget. Jag blev av med ett par bh-ar men måste säga att både Pelo och Patrik gjorde sig bra som häxa respektive snövit så det gjorde inte så mycket (kändes lite mer fel att se en främmande person springa omkring med min bh på huvudet inne på STUK sen men men, de visste ju ändå inte att det var min). Maten var inte värd att nämna, förutom att jag hade grädde och glass i hela håret efter att efterrätten hade serverats, jag borde sluta umgås med folk som känner konstigt folk (känn dig träffad Sofia) fast då skulle jag nog vara tvungen att isolera mig helt, alla här uppe är nog mer eller mindre konstiga. Efter en kort mellanfest där de flesta ville fortsätta tillbaka till STUK bestämde jag mig för att det fick räcka för mig (jag var helt enkelt lat eftersom mellanfesten var precis brevid mitt hus och STUK ändå ligger hela 10mins promenad bort) och gick hem för att ta en efterlängtad dusch. För att kallas för städfest är det en väldigt ostädad fest.


Ja, sen vet jag inte om jag har så mycket mer att berätta om helgen. Lördagen spenderades till att kolla på en jättekonstig film om utomjordingar med blått blod, inte mitt förstahandsval direkt med tanke på att den dessutom var över två timmar lång men jag tog mig igenom den (för er som tyckte att det lät väldigt spännande kan jag tipsa om filmen "John Carter")

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards