Direktlänk till inlägg 14 februari 2013

Ursäkta argt språk

Av Agnes - 14 februari 2013 19:02

Är på riktigt j*vla dåligt humör idag! Inte ens brownies kunde bota det... Fick tillbaka vår rapport i simuleringskursen idag och det var inga roliga kommentarer... Inte en enda mening om något som var bra och massa kommentarer om saker jag inte alls höll med om, hur *** ska vi kunna skriva en nulägesbeskrivning när vi inte fått prata med företaget eller någon form av information om hur produktionen fungerar idag? Vissa saker hade de rätt om, alla kommentarer var inte värdelösa men ändå, inte jättekul att fixa till saker man inte håller med om... Jag har så stor lust att bara slå till något just nu (nöjde mig med min kudde, tänkte att jag inte skulle få några blåmärken av den) eller bara skrika. Det hade varit mer okej om vi fått det för tre veckor sen, när jag faktiskt var insatt i arbetet och kunde förklara det på ett bra sätt, nu hade jag faktiskt hunnit förtränga det mesta, men nu hade tydligen läraren glömt att vidarebefodra mailen så vi fick vänta. I början av nästa vecka räknar han med att vi rättat allt eller kommer med goda motiveringar för varför vi inte gjort om vissa saker, woho!


Dessutom lyckades jag inte skriva nån bra text till vår nuvarande rapport utan allt blev bara konstigt och det där med att söka sommarjobb eller läsa en seminarieuppgift var bara att glömma. Kort sagt, värdelös dag! Det är för dagar som denna som jag har min arga spellista, One hour of hate, det hjälper faktiskt lite att höra andra skrika av sig. Nu ska jag ut på en promenad med Irmeli och försöka kyla ner min hjärna lite sen ner i sängen med en skräckfilm som planerat, istället för att planera mord på tidigare nämnd lärare kanske det hjälper att se andra dö en lång och plågsam död (tänk er ett ondskefullt skratt).


Just det, trevlig alla hjärtans dag allihopa <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes - 24 juni 2022 07:58

Vi kör en liten sammanfattning av våren med lite bilduppdateringar! Och vi börjar med påsk. Vi var ett litet gäng som stannade i Luleå under påsken och självklart var vi tvungna att ha tårta. Jag och Alex fixade pynt, av någon anledning var folk lite...

Av Agnes - 12 april 2022 20:14


Kände att det var dags för ett inlägg igen. Veckorna rullar på och jag har redan hunnit ha två veckors praktik. Jag ska vara 8 veckor på Lumire. Än så länge är det mycket information men väldigt intressant. Jag har ju precis läst VA-kurs och nu kan m...

Av Agnes - 24 januari 2022 09:51


Han vet att han egentligen inte får vara på bordet men ibland har jag inte hjärta att slänga ner honom... Och heller att ha sover där än att han ligger och biter mina tår när jag ska plugga! ...

Av Agnes - 22 januari 2022 22:31

Då är man ett år äldre!! Alex väckte mig halvt kl 00.01 för att spela Taylor Swift "22" så att jag skulle bli påmind om hur gammal jag blir. Resten av dagen har varit väldigt lugn, har myst och öppnat paket. Och självklart bakat! Jag va ju tvungen at...

Av Agnes - 22 november 2021 21:37


Efter en lång resa har han äntligen kommit hem till Luleå, lilla chip. (Döpt efter tekoppen i "skönheten och odjuret") Han är ganska klumpig och han en spännande vana att skrika när han går på lådan men han är söt så det kompenseras för allt jobbigt ...

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen


Skapa flashcards