Direktlänk till inlägg 10 maj 2013

Sömnproblem

Av Agnes - 10 maj 2013 10:20

Jag vet inte riktigt vad som har hänt med mina sömnvanor, det här är andra gången på hyfsat kort tid som jag vaknar av att jag dunkat huvudet i väggen, något som aldrig har hänt tidigare. Förra gången tror jag att  jag hade "tappat bort mig" i sängen och trodde att jag låg på andra sidan så när jag försökte vända mig om var väggen ivägen. Jag har däremot ingen aning varför jag var tvungen att nicka med huvudet medan jag vände mig om...


Inatt slog jag också huvudet i väggen men den här gången måste jag ha suttit upp eller börjat resa mig för jag träffade ungefär två decimeter upp på väggen, precis där en trälist runt sängen slutar. Jag vaknade av att min överläpp träffade just den listen med lätt blodsmak i munnen och en väldigt förvirrad känsla. Några timmar senare när det var dags att gå upp fick jag se resultatet i spegeln, lätt svullen och inte vackert! Med lite is och en hel del tur har svullnaden redan nu gått ner och jag ser faktiskt normal ut igen! Eller ja, så normal jag någonsin sett ut....


Vet inte om det är jag som påbörjat någon form av stridsträning i sömnen eller om det är min säng som blivit mordisk, i vilket fall som helst känns det för tillfället säkrare att vara vaken.   

 
 
Ingen bild

Mormor och Morfar

10 maj 2013 11:06

fram med cykelhjälmen

 
Ingen bild

Ida

10 maj 2013 18:20

för att klargöra lite - det här var MOA som gjorde! Jag skulle aldrig göra något sånt.......!

 
Ingen bild

agnes

10 maj 2013 19:28

är du säker Ida?

 
Ingen bild

Moa

10 maj 2013 23:20

Nej för Ida har fullt upp med att försöka krama väggen...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes - 24 juni 2022 07:58

Vi kör en liten sammanfattning av våren med lite bilduppdateringar! Och vi börjar med påsk. Vi var ett litet gäng som stannade i Luleå under påsken och självklart var vi tvungna att ha tårta. Jag och Alex fixade pynt, av någon anledning var folk lite...

Av Agnes - 12 april 2022 20:14


Kände att det var dags för ett inlägg igen. Veckorna rullar på och jag har redan hunnit ha två veckors praktik. Jag ska vara 8 veckor på Lumire. Än så länge är det mycket information men väldigt intressant. Jag har ju precis läst VA-kurs och nu kan m...

Av Agnes - 24 januari 2022 09:51


Han vet att han egentligen inte får vara på bordet men ibland har jag inte hjärta att slänga ner honom... Och heller att ha sover där än att han ligger och biter mina tår när jag ska plugga! ...

Av Agnes - 22 januari 2022 22:31

Då är man ett år äldre!! Alex väckte mig halvt kl 00.01 för att spela Taylor Swift "22" så att jag skulle bli påmind om hur gammal jag blir. Resten av dagen har varit väldigt lugn, har myst och öppnat paket. Och självklart bakat! Jag va ju tvungen at...

Av Agnes - 22 november 2021 21:37


Efter en lång resa har han äntligen kommit hem till Luleå, lilla chip. (Döpt efter tekoppen i "skönheten och odjuret") Han är ganska klumpig och han en spännande vana att skrika när han går på lådan men han är söt så det kompenseras för allt jobbigt ...

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards