Direktlänk till inlägg 6 juni 2013

Sommarlov

Av Agnes - 6 juni 2013 21:21

Jag är äntligen klar med min dumma robotuppgift! Tänkte att ni kan få njuta lite av min otroliga programering här nedanför (egentligen orkade jag inte packa så jag lekte med filmprogram istället...) så dra upp volymen och njut av detta underverk. Lärarens kommentar: Den fungerade perfekt - snyggt jobbat!


Imorgon sätter jag mig i en bil tillsammans med Amanda och åker mot Uppsala. Där väntar en natt hos Ida innan vi fortsätter mot det gigantiska vretstorp. Det ska faktiskt bli skönt att komma hem och få ta det lugnt en liten stund (nej jag tänker inte klippa gräset eller måla huset eller liknnde på söndag!), på måndag väntar arbetsintervju på Ahlsell.


Nu måste jag faktiskt ta tag i packandet och musiklistandet för Amanda kommer att stå här utanför klockan 8 imorgon och då är det bäst att jag är färdig! Vi ses snart =)


 

 
 
Ingen bild

Pappa

6 juni 2013 21:35

Hej Moa

Välkommen hem!

Tror du kommer behöva koppla av från programering och sånt med lite hederligt trädgårdsarbete.
Vi varmkör gräsklipparen tills du kommer hem......

Agnes

6 juni 2013 21:53

Pff!

 
Ingen bild

Mamma

6 juni 2013 21:42

Snyggt jobbat, dålig taktkänsla bara. Tror du att dansa, pausa hade passat bättre...?
Skönt att du snart är hemma, Gullefjun är nog snart i sjön också i alla fall enligt nuvarande planering

Agnes

6 juni 2013 21:54

Haha bra förslag! Men jag tvivlar på att robotarna hade pausat på rätt ställe, de är inte så smarta har jag upptäckt...

 
Ingen bild

Sofia

7 juni 2013 22:43

Skyll inte på robotarna! De blir aldrig smartare än programmeraren ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes - 24 juni 2022 07:58

Vi kör en liten sammanfattning av våren med lite bilduppdateringar! Och vi börjar med påsk. Vi var ett litet gäng som stannade i Luleå under påsken och självklart var vi tvungna att ha tårta. Jag och Alex fixade pynt, av någon anledning var folk lite...

Av Agnes - 12 april 2022 20:14


Kände att det var dags för ett inlägg igen. Veckorna rullar på och jag har redan hunnit ha två veckors praktik. Jag ska vara 8 veckor på Lumire. Än så länge är det mycket information men väldigt intressant. Jag har ju precis läst VA-kurs och nu kan m...

Av Agnes - 24 januari 2022 09:51


Han vet att han egentligen inte får vara på bordet men ibland har jag inte hjärta att slänga ner honom... Och heller att ha sover där än att han ligger och biter mina tår när jag ska plugga! ...

Av Agnes - 22 januari 2022 22:31

Då är man ett år äldre!! Alex väckte mig halvt kl 00.01 för att spela Taylor Swift "22" så att jag skulle bli påmind om hur gammal jag blir. Resten av dagen har varit väldigt lugn, har myst och öppnat paket. Och självklart bakat! Jag va ju tvungen at...

Av Agnes - 22 november 2021 21:37


Efter en lång resa har han äntligen kommit hem till Luleå, lilla chip. (Döpt efter tekoppen i "skönheten och odjuret") Han är ganska klumpig och han en spännande vana att skrika när han går på lådan men han är söt så det kompenseras för allt jobbigt ...

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen


Skapa flashcards