Alla inlägg den 6 mars 2013

Av Agnes - 6 mars 2013 17:58

Idag är jag glad! 


Var precis och hämtade min cykel, var sjukt nervös (att det skulle bli jättedyrt, att han inte hittat något fel eller att cykeln inte skulle gå och fixa). Tydligen var det inte så farligt - lite gamla delar med brist på underhåll bara. Fick cykeln smord och tillfixad för en hundralapp och nu glider den fram tyst som en mus!


Min tentaångest har också dämpats något (alla fall tillfälligt). Även om det är sjukt mycket i allt så känns det som jag börjar ha lite koll alla fall. Om inte annat är jag ledig från klockan 12 imorgon till 13 på måndag - ska försöka plugga järnet då!


Det enda som gör mig lite ledsen är att jag missar mitt cirkelfys-pass idag. Börjar känna mig konstig i halsen så det kändes inte som en bra idé... Kommer nog dock att tacka mig själv stort imorgon för den, antagligen brutalt hemska, träningsvärk som jag nu slipper ifrån. 


Btw! Jag älskar solen!! Och det faktum att det inte längre är becksvart när man ska åka hem vid 17! Är det vårkänslor jag känner?? HELL YEAH



Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards