Alla inlägg den 13 september 2013

Av Agnes - 13 september 2013 17:06

Inga filmvisningarpå taket här men ska snart iväg till Veronika för att kolla på Les Miserables för jag inte vilken gång i ordningen nu.. men så går det när man upptäcker att en kompis missat en utav de bästa filmerna som släpts på länge! Tycker dock lite synd om alla andra som ska kolla på filmen eftersom jag numera kan varje ord i låtarna utantill och inte kan lova att jag kan hålla mig från att sjunga med.


Jag jobbade café igår och vet ni, jag kunde ändå resa mig upp ur sängen idag =D Jag ser det som ett stort framsteg med tanke på hur min kropp protesterade förra gången... Mitt vänsta pekfinger är något tjockare än övriga fingrar för tillfället men det var det redan innan jag började jobba och idag har faktiskt svullnaden gett sig lite. Förhoppningsvis får jag svar på proverna i början på nästa vecka så att någon smart läkare kan komma på en lösning så att mina fingrar slipper se ut som att jag gått upp ca. 100kg.


Idag såg jag pappas drömleksak på universitetet. Det var några killar som hade en ganska stor radiostyrd traktor, lite drygt i knähöjd. Traktorn hade dessutom ett munstycke eller vad man ska kalla det som såg ut ungefär som redskapet längst fram på en skördetröska. Vi pratar alltså om en radiostyrd traktorskördetröska och som om inte det vore nog, de använde denna för att åka omkrig och klippa gräset. Kanske något att fundera på istället för en självgående gräsklippare? Egentligen borde jag kanske bara gått fram och frågat om priset istället för att skriva om det här för jag tvivlar på att jag kommr hitta en bättre födelsedagspresent =P


Just det! Innan jag glömmer... Om en vecka är det städfest med tema "anything but clothes". Om någon har förslag på en utklädnad som inte tar alldeles för många timmar att få ihop är jag tacksam för förslag =) Enda regeln är att man inte blir insläpt om man kommer naken.

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards