Alla inlägg den 19 september 2014

Av Agnes - 19 september 2014 23:43

De senaste dagarna har det inte hänt så mycket speciellt. Jag har varit i skolan, jag har fäktats lite, jag har... säkert gjort massa utvecklande och allmännyttiga saker hööh. Idag var jag upp på stan en stund, tänkte att jag för en gång skull skulle vara lite förutseende och köpa nya byxor INNAN mina gamla har blivit reducerade till trasor. På stan stötte jag på ett märkligt litet hus som, vid närmare inspektion, visade sig vara ett gudrun sjödén-hus! Synd att du missade det pappa (och morfar också kanske!), det var en vacker syn. 


Ikväll hade vi tänkt gå ut på en nation och kolla på lite liveband som tydligen skulle spela där. Dock visade det sig att jag hade kollat fel på datumet (de spelade tydligen för ett par veckor sen, ups) så det fick bli tacos och idol med Lisa hemma hos mig istället. 


Resten av helgen ska jag typ plugga. Vi har dugga på måndag så jag tänker att det kanske är lagom tid att börja nu... 


Förresten! Jag lyckades knipa en plats i årets Rebusrally! Eller rättare sagt en kompis till mig lyckades knipa en plats och jag joinar i hennes bil. Vad är då rebusrallyt? Det vette fan faktiskt. Man ska typ åka omkring i uppsala, ofta i lite märkliga utstyrslar, och lösa rebusar för att ta sig vidare till nästa ställe. Jag misstänker att jag kommer vara extremt dålig på detta men jag har förtroende för mina lagkamrater (trots att jag bara känner en av personerna jag ska åka med haha!). Det ska bli kul i alla fall, om inte annat är det ju alltid roligt att spöka ut sig lite. Temat för årets rally är "en festlig resa" så vi tänkte köra på resa som i tidsresa och köra tema 80-tal! Så har någon idéer på typiskt bra 80-talsutstyrsel så är det mycket välkommet! 

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards