Alla inlägg den 5 februari 2014

Av Agnes - 5 februari 2014 21:11

Bestämde mig för att laga min cykel idag, efter att min kedja hoppat för tusende gången.... 


Jag var lite nervös, kände ju att jag var tvungen att leva upp till min förra cykel-succé.... Efter många svordomar, verktygsbyten, tårar, sparkar och böner till all världens gudar känner jag mig ändå ganska nöjd med resultatet!


 

Ni ser, fullt funktionsduglig! Att jag inte skulle kunna laga cyklar - skitsnack





Av Agnes - 5 februari 2014 10:43

Idag har jag sovmorgon till klockan 15! (tycker verkligen om mitt schema för den här perioden)

Trots det gick jag upp 7.15 (?!), gick och gymmade lite och nu försöker jag förbereda inför ett seminarie i miljörätt som vi ska ha på måndag (det går inte så bra). Vi har fått två fall som vi ska försöka ställa oss till, känns ganska svårt men intressant ändå. Ska hem till en kompis om en stund och diskutera det över en fika, tänker att lite (massa) socker kan nog plocka fram några bra idéer. Sen är det ju väldigt najs att ha en mamma som jobbar på länsstyrelsen med liknande frågor också..... =) 


Tror att jag ska ta det lite lugnt med träning nu ett par dagar, känner att min kropp börjar vara lite slutkörd. Jag börjar ha valkar i hela händerna också, det gör ont =( kanske borde gå över till upplåsbara vikter fyllda med helium (tack för den idéen pappa) istället - då ser man ju i alla fall tokstark ut vilket ju faktiskt är det viktiga!

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards