Alla inlägg den 6 mars 2014

Av Agnes - 6 mars 2014 22:55

Har inte så mycket att skriva om egentligen... Det har varit en väldigt lugn skolvecka med i snitt ett två- timmarspass per dag. Tentorna drar igång nästa vecka så det har blivit en del plugg, men det känns väldigt lugnt för att vara tentaperiod. I tisdags var jag hos frisören och fixade till mitt hår, har nästan fått tillbaka det som jag vill ha det nu - under sommaren så fixar nog solen till det sista. Jag körde lite boxning igen på kvällen, jäkligt roligt faktiskt! 


Jag var på fäktningen förrut ikväll också, det kändes riktigt bra faktiskt, bättre än på länge! När man har sånt flyt så känner jag verkligen att jag saknar fäktningen, alltså att verkligen köra fullt ut. Ibland blir jag sugen på att försöka satsa på det, men jag vet att jag varken har tid eller motivation till det. Då får man njuta av ett roligt träningspass istället! 


Nu ska jag gå och lägga mig, men håll tummarna för mig imorgon (fredag)!! Jag berättar sen varför, om det går vägen! 


Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards