Direktlänk till inlägg 24 april 2020

Jag är dålig på att uppdatera bloggen, jag vet

Av Agnes - 24 april 2020 20:43

Så, eftersom mamma tjatat ett tag är det kanske dags att ge en liten uppdatering om hur allt är nu i corona-tider och så. Än så länge har jag klarat mig undan att bli smittad och behöver ju därför inte vara helt instängd i min lilla lägenhet. Alex har börjat dra med mig till gymmet och nu, efter typ tre veckor, gör inte min kropp konstant ont efter varje pass! Jag känner mig dock väldigt dålig när jag står i h kämpar med mina 4kg hantlar brevid dom gigantiska muskulklumparna med hantlar på x-antal kg... Men ge mig några veckor till så kanske jag är en av dom. Har även börjat undra vem som styr musiken på morgonen i gymmet. På kvällarna spelar dom rock (dvs bra gym-musik) men för någon dag sedan va jag tvungen att gymma till en remixad version av "sommaren är kort"... kan bara säga att det är svårt att koncentrera sig på träningen med den låten på ganska hög volym i bakgrunden. Utöver det har inte så mycket hänt. Jag hade en dugga i mineralkunskap i torsdags. Man satt och kollade på små klipp där läraren visade upp olika stenar och så skulle man säga vad det va och jag blev godkänd! (Med ett poäng till godo till och med!) Nu ska jag börja plugga in olika bergarter istället för nästa dugga är om drygt en vecka, kanske ska försöka ha två poäng till godo den här gången...får se

 
 
Ingen bild

Mamma

25 april 2020 11:10

Det låter som en bra strategi. Ha det gott och håll dig till 4 kilosklumparna, det räcker gott.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes - 24 juni 2022 07:58

Vi kör en liten sammanfattning av våren med lite bilduppdateringar! Och vi börjar med påsk. Vi var ett litet gäng som stannade i Luleå under påsken och självklart var vi tvungna att ha tårta. Jag och Alex fixade pynt, av någon anledning var folk lite...

Av Agnes - 12 april 2022 20:14


Kände att det var dags för ett inlägg igen. Veckorna rullar på och jag har redan hunnit ha två veckors praktik. Jag ska vara 8 veckor på Lumire. Än så länge är det mycket information men väldigt intressant. Jag har ju precis läst VA-kurs och nu kan m...

Av Agnes - 24 januari 2022 09:51


Han vet att han egentligen inte får vara på bordet men ibland har jag inte hjärta att slänga ner honom... Och heller att ha sover där än att han ligger och biter mina tår när jag ska plugga! ...

Av Agnes - 22 januari 2022 22:31

Då är man ett år äldre!! Alex väckte mig halvt kl 00.01 för att spela Taylor Swift "22" så att jag skulle bli påmind om hur gammal jag blir. Resten av dagen har varit väldigt lugn, har myst och öppnat paket. Och självklart bakat! Jag va ju tvungen at...

Av Agnes - 22 november 2021 21:37


Efter en lång resa har han äntligen kommit hem till Luleå, lilla chip. (Döpt efter tekoppen i "skönheten och odjuret") Han är ganska klumpig och han en spännande vana att skrika när han går på lådan men han är söt så det kompenseras för allt jobbigt ...

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2020 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen


Skapa flashcards