Alla inlägg den 24 juni 2022

Av Agnes - 24 juni 2022 07:58

Vi kör en liten sammanfattning av våren med lite bilduppdateringar! Och vi börjar med påsk. Vi var ett litet gäng som stannade i Luleå under påsken och självklart var vi tvungna att ha tårta. Jag och Alex fixade pynt, av någon anledning var folk lite skeptiska men det blev uppskattat ändå. Inspiration: mördarkaninen!

Under påsken fixade jag även balkongen (till chips stora glädje). Det var ett litet projekt som bland annat involverade stöld av kundvagn och promenad i några kilometer (det är inte lätt att frakta virke utan bil...). Blev några turer till Storheden men som tur är verkar arbetet uppskattat, chip är på balkongen så ofta han kan. Han kommer inspringandes ibland för att prata lite bara men mest sitter han och spanar på folk som rastar hundar (han är väldigt kaxig på avstånd)

Självklart blev det ett 1maj-dopp även detta år! Moa och Ida var dock lite tråkiga och hade glömt badkläder... Men det var trevligt med sällskap iallafall!


Vilket stiligt par! Jag är redo för kaptens och Chip verkar trött på mig (bara för att jag kramar honom hejdå)


Även Kiwi mår bra, tänk att hon fyller 8 år i december...





Och nu är det bara några veckor med sommarjobb innan jag (äntligen) kommer hem en liten stund. Men tills dess går jag runt i denna fina outfit och gör skitjobb (bokstavligen). Det var allt för denna gång, nu taggar jag midsommar!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2022
>>>

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards