Direktlänk till inlägg 24 september 2009

Don't you, forget about me

Av Agnes - 24 september 2009 20:30

Hur överlever man en 5 timmar lång ergonomilektion?

Svar: Man tänker på den kommande helgen och kopplar bort vad läraren pratar om. Kanske inte världens bästa idé om man vill lära sig något men det får tiden att gå mycket fortare och det lilla man hör fastnar faktiskt. Visste ni tillexempel att läsningen är den mest perceptuella uppgiften? Säkert väldigt nödvändigt att veta...


Sen är detväldigt många som  har sagt grattis till mig idag (jag träffade nästan inga igår eftersom jag satt och skrev labbrapporter hela dagen). Det konstiga är att jag inte berättat för dem att jag fyllde så hur fan tog de reda på det? Ojdå, jag menar... Äh! Det är trots allt skönt att veta att jag inte är helt bortglömd trots att jag bor hyfsat långt bort. Det gäller även alla grattis-sms och kort hemifrån, det är konstigt hur mycket humöret förbättras bara på grund av några små ord... Egentligen bara av att öppna postlådan och se att det faktiskt ligger något där eller ta upp mobilen och se att någon vill få tag på en. Hm, börjar jag låta patetisk nu? 


Pappa har i alla fall hjälp mig boka hemresa nu så det verkar som att jag kommer hem över jul! 3 månader kvar och jag längtar redan men tiden kommer nog att gå fort... Hoppas jag åtminstonde ;P  

 
 
Ingen bild

Elin

27 september 2009 17:17

Bra att du kommer hem över jul tycker jag! :D

 
Sofia

Sofia

28 september 2009 09:37

Vad betyder perceptuella? Och du måste (eller i alla fall om du vill) träffa mig när du är hemma! =D

http://spixii.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes - 24 juni 2022 07:58

Vi kör en liten sammanfattning av våren med lite bilduppdateringar! Och vi börjar med påsk. Vi var ett litet gäng som stannade i Luleå under påsken och självklart var vi tvungna att ha tårta. Jag och Alex fixade pynt, av någon anledning var folk lite...

Av Agnes - 12 april 2022 20:14


Kände att det var dags för ett inlägg igen. Veckorna rullar på och jag har redan hunnit ha två veckors praktik. Jag ska vara 8 veckor på Lumire. Än så länge är det mycket information men väldigt intressant. Jag har ju precis läst VA-kurs och nu kan m...

Av Agnes - 24 januari 2022 09:51


Han vet att han egentligen inte får vara på bordet men ibland har jag inte hjärta att slänga ner honom... Och heller att ha sover där än att han ligger och biter mina tår när jag ska plugga! ...

Av Agnes - 22 januari 2022 22:31

Då är man ett år äldre!! Alex väckte mig halvt kl 00.01 för att spela Taylor Swift "22" så att jag skulle bli påmind om hur gammal jag blir. Resten av dagen har varit väldigt lugn, har myst och öppnat paket. Och självklart bakat! Jag va ju tvungen at...

Av Agnes - 22 november 2021 21:37


Efter en lång resa har han äntligen kommit hem till Luleå, lilla chip. (Döpt efter tekoppen i "skönheten och odjuret") Han är ganska klumpig och han en spännande vana att skrika när han går på lådan men han är söt så det kompenseras för allt jobbigt ...

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen


Skapa flashcards