Direktlänk till inlägg 8 april 2010

I laugh and cry with a new beginning

Av Agnes - 8 april 2010 19:49

Jag klarade min mattetenta! =)

Okej, det var ingen stor marginal direkt och jag har fortfarande två omtentor som jag måste klara men just nu bryr jag mig faktiskt inte, jag klarade åtminstone en utav de två mattetentorna jag skrev. Och ännu bättre, jag hade klarat den även utan de två bonuspoängen jag samlat ihop, vilket iförsig betyder att de bonuspoängen var helt onödiga...


Annars har det inte hänt särskilt mycket, fysikläraren är fortfarande lika dålig och blandar hela tiden ihop "e" och "ä" vilket betyder att han pratar om äran då Einstain levde och så alla veteatomer. Vi fick även lära oss om universitets uppkomst vid big bang istället för universums, han märkte inte ens att hela klassen fick kämpa för att hålla sig för skratt. Det positiva är att man är alldeles för upptagen med att skratta åt honom för att hinna somna, det negativa är att han bara svamlar en massa och att man inte lär sig ett skit vilket betyder att man lika gärna hade kunnat sova igenom föreläsningarna.


Jag lyckades även riva halva mitt rum i-gårkväll och antagligen väcka eller åtminstone skrämma mina grannar. Jag vet inte riktigt vad som hände men helt plötsligt smällde det till när gardinstängerna rasade och inte bara drog med sig gardinerna utan även allt som fanns i närheten. Det låg saker över hela mitt golv men som tur var gick inget sönder vilket är konstigt med tanke på att det vara flera saker av glas men jag antar att man måste ha tur ibland, om man nu kan kalla det tur.

 
 
Sofia

Sofia

9 april 2010 16:40

GRATTIS!! =D

http://spixii.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes - 24 juni 2022 07:58

Vi kör en liten sammanfattning av våren med lite bilduppdateringar! Och vi börjar med påsk. Vi var ett litet gäng som stannade i Luleå under påsken och självklart var vi tvungna att ha tårta. Jag och Alex fixade pynt, av någon anledning var folk lite...

Av Agnes - 12 april 2022 20:14


Kände att det var dags för ett inlägg igen. Veckorna rullar på och jag har redan hunnit ha två veckors praktik. Jag ska vara 8 veckor på Lumire. Än så länge är det mycket information men väldigt intressant. Jag har ju precis läst VA-kurs och nu kan m...

Av Agnes - 24 januari 2022 09:51


Han vet att han egentligen inte får vara på bordet men ibland har jag inte hjärta att slänga ner honom... Och heller att ha sover där än att han ligger och biter mina tår när jag ska plugga! ...

Av Agnes - 22 januari 2022 22:31

Då är man ett år äldre!! Alex väckte mig halvt kl 00.01 för att spela Taylor Swift "22" så att jag skulle bli påmind om hur gammal jag blir. Resten av dagen har varit väldigt lugn, har myst och öppnat paket. Och självklart bakat! Jag va ju tvungen at...

Av Agnes - 22 november 2021 21:37


Efter en lång resa har han äntligen kommit hem till Luleå, lilla chip. (Döpt efter tekoppen i "skönheten och odjuret") Han är ganska klumpig och han en spännande vana att skrika när han går på lådan men han är söt så det kompenseras för allt jobbigt ...

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards