Alla inlägg den 27 maj 2010

Av Agnes - 27 maj 2010 21:28

Förlåt för att jag varit så dålig på att uppdatera den senaste tiden, det har helt enkelt inte hänt något värt att skriva om.


Konstigt nog har jag inte gjort minsta lilla klantiga grej på jättelänge nu, det kanske var dumt att säga? Nu kommer jag säkert lyckas med något nu i helgen eller ännu värre, på redoviningen imorgon... Skulle det inte vara typiskt om jag råkade presentera mig som någon annan eller någonting liknande.


Annars börjar det dra ihop sig nu, inte ens två veckor kvar tills jag är hemma igen och den här gången för lite drygt två månader. Jag tror inte jag är ensam om att fundera på hur det ska fungera egentligen, tycker nästan synd om mamma redan nu för jag misstänker att det är hon som kommer ligga värst till (självförvållat naturligtvis ;P). Nej, riktigt så illa kommer det nog inte bli men ni kan ju tänka er själva... Men det ska bli jättekul att komma hem igen och inte bara hälsa på i ett par veckor =)

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards