Alla inlägg den 6 januari 2013

Av Agnes - 6 januari 2013 19:13

Tillbaka i Luleå igen efter en väldigt händelselös tågresa, inte ens ett litet signalfel! Kanske har jag blivit av med min förseningsotur. Jag är mer eller mindre död idag efter en sömnlös natt (kan ha sovit några minuter när jag och Emil kollade på film, alltså när jag inte skulle sova... sen var det helt omöjligt att ens fundera på det) jag spenderade natten med en ljudbok och många serieavsnitt och får betala priset för det idag. Har ägnat eftermiddagen åt att kolla på skidor men råkade somna bort från det ett par gånger så missade ändå när Hellner jagade ikapp Norhug och det är i princip vad jag orkat göra. Nu försöker jag komma ikapp med lite mail och annat sen blir det en lång varm duch innan en väldigt tidig kväll. Imorgon drar pluggandet igång på allvar och vi har fyra dagar på oss att få ihop en rapport där vi fortfarande inte fått någon inforation, det kommer bli kul!

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards