Alla inlägg den 19 januari 2013

Av Agnes - 19 januari 2013 13:42

Fullt upp idag! Ska inviga min nya foduegryta ikväll så har lite förberedelser att göra, samtidigt som jag kollar på massa skidåkning såklart!. Brödet står på jäsning och ska snart in i ugnen, såser på gång och efterrätten står i kylen. Har kvar det där roliga jobbet med att skära ipp köttet men tänkte att jag skjuter upp det lite till, precis som diskberget som börjat växa... Har fortfarande ganska mycket kvar att göra så är kanske bäst att jag kör igång igen, blir spännande att se om framförallt brödet bli ätbart med tanke på hur tråkigt jag tycker det är att baka bröd (vilket var anledningen till att jag bestämde mig för att göra en efterrätt också, lite onyttig måste man vara). Om två timmar kommer Amanda, Irmeli och Sofia och tills dess tänkte jag vara hyfsat klar, mitt kök är alldeles för litet för att fler ska kunna hjälpa till!


Imorgon blir det tillbaka till skolarbetet och forskningsprojektrapporten, vore skänt att kunna bli av med den innan nästa läsperiod startar.

Moa

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards