Direktlänk till inlägg 26 september 2013

Remiss 1!

Av Agnes - 26 september 2013 13:25

Tack för alla födelsedagsprsenter och gratulationer, några dagar i efterskott sådär... Jag har numera en röd (kan lätt tolkas som blodig) mördad gubbe som jag kan knivhugga vid behov, tack mamma och pappa för ett lite udda knivställ =) Sen har jag flyttat in i mina nya handledsärmare som jag fick av mormor och morfar, perfekta nu när Luleå tydligen bestämde sig för att hoppa över årstiden höst och hoppa direkt till vinter. Dessutom fick jag ett presentkort så att jag kan köpa lite nya blommor av farmor och farfar, de måste ha känt på sig att jag dödat varenda krukväxt och behövde förnya lite (undrar dessutom om Interflora säljer plastblommor...). Man kan säga att jag hade en ganska bra födelsedag.


Idag fick jag en tid bokad hos reumatologen, tydligen var det inte tre månaders väntetid för det. Tisdag 15/10 ska jag träffa en läkare som förhoppningsvis kan säga att jag inte är så bra på att googla! Innan dess ska jag iväg för att ta ytterligare prover på vårdcentralen, undra hur mycket blod de vill ha den här gången.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes - 24 juni 2022 07:58

Vi kör en liten sammanfattning av våren med lite bilduppdateringar! Och vi börjar med påsk. Vi var ett litet gäng som stannade i Luleå under påsken och självklart var vi tvungna att ha tårta. Jag och Alex fixade pynt, av någon anledning var folk lite...

Av Agnes - 12 april 2022 20:14


Kände att det var dags för ett inlägg igen. Veckorna rullar på och jag har redan hunnit ha två veckors praktik. Jag ska vara 8 veckor på Lumire. Än så länge är det mycket information men väldigt intressant. Jag har ju precis läst VA-kurs och nu kan m...

Av Agnes - 24 januari 2022 09:51


Han vet att han egentligen inte får vara på bordet men ibland har jag inte hjärta att slänga ner honom... Och heller att ha sover där än att han ligger och biter mina tår när jag ska plugga! ...

Av Agnes - 22 januari 2022 22:31

Då är man ett år äldre!! Alex väckte mig halvt kl 00.01 för att spela Taylor Swift "22" så att jag skulle bli påmind om hur gammal jag blir. Resten av dagen har varit väldigt lugn, har myst och öppnat paket. Och självklart bakat! Jag va ju tvungen at...

Av Agnes - 22 november 2021 21:37


Efter en lång resa har han äntligen kommit hem till Luleå, lilla chip. (Döpt efter tekoppen i "skönheten och odjuret") Han är ganska klumpig och han en spännande vana att skrika när han går på lådan men han är söt så det kompenseras för allt jobbigt ...

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen


Skapa flashcards