Alla inlägg den 2 december 2012

Av Agnes - 2 december 2012 23:44

Förklaring kommer senare.....

Av Agnes - 2 december 2012 09:23

Nedan följer en reccension av gårdagens konsert.


Timo Räisänen var skitbra igår! Väldigt lite folk och i allmänhet en väldigt tyst och stilla publik vilket inte riktigt hör ihop med musiken... Jag är van vid att stå och fightas med massa tjejer som skriker och försöker tränga sig fram med naglar och vassa armbågar men nu bara hamnade vi längst fram utan att varken köa eller försöka. Om publiken var tråkig kompenserade Timo och bandet med samma vanliga energi och spelglädje även om mellansnacken blev lite annorlunda när publiken var mer eller mindre helt tyst och han fick säga "här ska ni skrika och applådera" för att få nån respons. Det tog ett litet tag med sen var publiken lite mer närvarande, på norrlänningsvis, med bland annat ett  "sjoo" och enstaka kommentarer. Som ni förstår var det alltså väldigt lite folk men det gjorde å andra sidan konserten mer personlig. Jag gick in i musikläge som vanligt så även om alla runt omkring mig stod stilla kunde jag inte låta bli att hoppa runt och skrika med i musiken, är fortfarande alldeles hoppig. För att sammanfatta, det var en väldigt kul kväll! =D  Vägde utan problem upp för sveriges mindre lyckade skidskytteinsatser under dagen.


Förtom det har jag inte gjort så mycket i helgen... Idag väntar syjunta, kaffedrickande med datanördar och ett biobesök, ska bara se om jag kan klämma in lite pluggande först.

Presentation

Författare

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen


Skapa flashcards